- Gotowa i zaakceptowana jest już koncepcja wiaduktu, który ma przebiegać nad linią kolejową, zaakceptowane są także szczegóły dotyczące geometrii całego węzła drogowego - informuje Dariusz Dębski, rzecznik prasowy Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Radomiu.
Przypomnijmy, że węzeł ten ma łączyć przyszłą trasę N-S z nowym śladem ulicy Młodzianowskiej. Dzięki temu odetchną z ulgą mieszkańcy położonego z dala od centrum Południa, którzy zyskają alternatywne połączenie ze Śródmieściem. Pojadą oni wzdłuż torów, omijając całkowicie ruchliwą ulicę Wierzbicką.
- Obecnie kończymy projektowanie wiaduktu i reszty elementów węzła, prace te uzgadniamy z PKP oraz firmą Mott MacDonald, która na zlecenie kolei projektuje przebudowę linii kolejowej numer 8 - mówi Dariusz Dębski.
Planowany termin rozpoczęcia budowy węzła to 2013 rok. - Prace rozpoczną się przy założeniu, że uzyskamy na tę inwestycję fundusze zewnętrzne, o które zabiegamy - nie ukrywa rzecznik prasowy miejskich drogowców.
- Obecnie kończymy projektowanie wiaduktu i reszty elementów węzła, prace te uzgadniamy z PKP oraz firmą Mott MacDonald, która na zlecenie kolei projektuje przebudowę linii kolejowej numer 8 - mówi Dariusz Dębski.
Planowany termin rozpoczęcia budowy węzła to 2013 rok. - Prace rozpoczną się przy założeniu, że uzyskamy na tę inwestycję fundusze zewnętrzne, o które zabiegamy - nie ukrywa rzecznik prasowy miejskich drogowców.















