Redakcji Co Za Dzień poskarżyli się mieszkańcy bloku. - W tym miesiącu wody nie było już trzykrotnie, za każdym razem przez parę godzin. Zwykle dzieje się to w godzinach, gdy ludzie wychodzą do pracy bądź z niej wracają - opowiada Rafał, jeden z lokatorów. - Nikt nas o tym nie informuje wcześniej, więc nie mamy możliwości przygotowania się - dodaje.
Interweniowaliśmy w Spółdzielni Mieszkaniowej „Ustronie”. - Faktycznie w ciągu ostatniego miesiąca zdarzyły się przypadki, że wody nie było. Przyczyną były awarie sieci, których nie byliśmy w stanie przewidzieć. Raz pękła rura, w innym wypadku nastąpił brak zasilania hydroforni osiedlowej - mówi Mirosław Mizerski z Ustronia. - Główną przyczyną tych awarii jest fakt, że jest to stara, ponad czterdziestoletnia instalacja - dodaje.
Zdaniem pracownika spółdzielni, mieszkańcy bloku muszą być przygotowani, że problemy mogą się powtarzać, dopóki nie zostanie zmodernizowana sieć wodociągowa na Ustroniu. - Staramy się to robić, ale potrzeba czasu i pieniędzy - mówi Mirosław Mizerski.














