
Do przetargu zgłosiły się tylko radomskie przedsiębiorstwa. Nadzorować właściwe działanie świateł i usuwać wszelkie usterki przez najbliższe dwa lata chcą dwa przedsiębiorstwa.
- Drogmar zaproponował 310 tysięcy 365 złotych, natomiast Stagmar 588 tysięcy 884 złote. Na sfinansowanie tego zamówienia mamy zarezerwowane 700 tysięcy złotych. Oferty, które otrzymaliśmy, szczegółowo teraz analizujemy - informuje Dariusz Dębski, rzecznik prasowy Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Radomiu.
W sumie na radomskich ulicach ruchem steruje 64 sygnalizacje świetlne. - Głównym zadaniem wykonawcy będzie ich bieżące utrzymanie w sprawności technicznej. Ponadto będzie miał zlecane prace związane z utrzymaniem komór sygnałowych, zmianą oprogramowania sterowników, montażem lub demontażem sygnalizatorów, konsoli, sterowników i masztów, a także montażem, demontażem lub przestawianiem słupów wysięgnikowych. Do obowiązków wykonawcy będzie należało również usuwanie awarii sygnalizacji świetlnych - wylicza Dębski.
Umowa ze zwycięską firmą prawdopodobnie zacznie obowiązywać od 1 sierpnia 2012 roku i wygaśnie za dwa lata.
Wszelkie usterki w działaniu sygnalizacji można zgłaszać miejskim drogowcom, dzwoniąc pod numery telefonów: (48) 365-39-92 lub (48) 363-14-50. Poważne awarie, bezpośrednio zagrażające bezpieczeństwu, należy zgłaszać oficerom dyżurnym policji - (tel: 997) lub Straży Miejskiej - (tel: 986).















