Jak wyglądała jeszcze przed kilkoma dniami nawierzchnia opisywanego przejazdu nie trzeba chyba nikomu przypominać. Obecnie nie ma już śladu po potwornych koleinach i dziurach. Kolejarze ułożyli nową podbudowę z kruszywa, podkłady, szyny i płyty. Między betonowymi belkami oraz przy dojeździe do samego przejazdu pojawił się z obu stron nowy asfalt.
Będąc na miejscu zauważyliśmy, że pod naporem ciężaru samochodów ruszają się delikatnie niektóre z betonowych płyt. Zwróciliśmy na to uwagę przedstawicielom firmy Skanska SA, która jest generalnym wykonawcą II etapu modernizacji linii kolejowej numer 8 z Radomia do Skarżyska-Kamiennej.
- Nie ma obaw, wszystko będzie w porządku. Jeszcze dziś zamontujemy kliny blokujące betonowe bloki między szynami - zapewnił nas kierownik robót.
Kierowcy będą musieli uzbroić się w odrobinę cierpliwości i przygotować na kilka dni utrudnień w ruchu. Niebawem kolejarze zajmą się sąsiednim przejazdem, czyli przecinającym ulicę Młodzianowską. Zakres prac będzie identyczny, jak w przypadku już zmodernizowanych przejazdów przy ulicach Wierzbickiej, Krynickiej, Gajowej i Wjazdowej. Wykonawca uzgadnia z drogowcami organizację ruchu i objazdy, które będą obowiązywały w czasie remontu.














