
Jak wynika ze wstępnych kalkulacji gwarancje, którymi dysponowało biuro podróży powinny wystarczyć na pokrycie zarówno kosztów sprowadzenia turystów do kraju, jak i ewentualnych roszczeń poszkodowanych klientów.
- Pozostali
klienci biura Alfa Star mają więcej
czasu na składanie roszczeń. Osoby, które wykupiły wycieczki
pomiędzy 17 września 2014 r. a 16 stycznia 2015 r., mogą składać
roszczenia do 16 stycznia 2016 r. Najwięcej czasu na składanie
roszczeń mają klienci, którzy wykupili usługę w Alfa Star po
17 stycznia br. – termin na ubieganie się o roszczenie upływa
we wrześniu 2016 r - informuje Marta Milewska, rzecznik prasowy urzędu marszałkowskiego.
Wstępne szacunki pokazują, że łączny koszt sprowadzenia wszystkich turystów do kraju oraz roszczeń klientów Alfa Star nie powinien przekroczyć 15 mln zł. To dobra wiadomość, dla tych, którzy będą ubiegali się o roszczenia za niezrealizowane wyjazdy. Do tej pory do urzędu marszałkowskiego wpłynęło już ok. 500 roszczeń.
Wszelkie szczegółowe informacje dotyczące ubiegania się o roszczenia dla osób, które nie wyleciały, a także formularze potrzebne do składania roszczeń dostępne są na stronie internetowej: www.mazovia.pl.
Dokumenty o roszczenia należy składać do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, Departament Kultury, Promocji i Turystyki, ul. Brechta 3, 03-472 Warszawa.













