Co psuje się najczęściej?
Doświadczenie pokazuje, że serwis GSM w Warszawie najczęściej ma do czynienia z uszkodzonymi i popękanymi digitizerami oraz wyświetlaczami LCD. Drugie miejsce zajmują ex aequo uszkodzone głośniki oraz mikrofony i problemy ze slotem USB, które uniemożliwiają ładowanie urządzenia. Rzadziej, ale także dość często, klienci zjawiają się z problemami z softem, takimi jak zacinanie się telefonu lub wyłączanie podczas normalnego użytkowania.
Klientom, którzy odwiedzają serwis GSM Warszawa zależy przede wszystkim na czasie naprawy. Na drugim miejscu jest jej ostateczna cena, ale pierwsze skrzypce gra to, żeby jak najszybciej odzyskać smartfona w dobrym stanie i móc go dalej w spokoju użytkować. To właśnie dlatego większość profesjonalnych punktów naprawczych oferuje możliwość dopłaty do usługi ekspresowej. Pamiętajmy jednak, że niektóre części trzeba najpierw zamówić i wtedy skrócenie czasu naprawy może być po prostu niemożliwe.
Co składa się na koszty naprawy?
Każdy serwis GSM w Warszawie odpowie, że przede wszystkim robocizna. Tutaj stawki są dosyć stałe, chociaż oczywiście zdarzają się także punkty, które je obniżają i żyją przede wszystkim z ilości klientów, którzy do nich zaglądają. Mimo tego, że jest to najważniejsza część opłaty, to więcej zapłacimy zazwyczaj za same podzespoły. Ludzie, żeby obniżyć koszty naprawy, bardzo często decydują się na części nieoryginalne i tanie zamienniki. Jest to popularny błąd, gdyż może on prowadzić do obniżenia parametrów technicznych telefonu.
Serwis GSM Warszawa, w którym pracują prawdziwi fachowcy, zawsze ma możliwość zakupu od producenta oryginalnych części. Są one co prawda droższe, ale też znacznie lepsze jakościowo i zwykle po prostu trwalsze. Oznacza to, że decydując się na nie nie będziemy musieli znowu odwiedzać serwisu w najbliższym czasie, co w dłuższej perspektywie pozwoli na znaczne oszczędności.














Napisz komentarz
Komentarze