Pomoc dla Mateusza związana jest z pęknięciem guza mózgu, kosztami leczenia lub ewentualnej kolejnej operacji oraz kompleksowej i intensywnej rehabilitacji fizjoterapeutycznej, leczenia logopedycznego, wsparcie sprzętem rehabilitacyjnym, a także transportem medycznym. Bieg rozpocznie się o godz. 15:15 w niedzielę (13.09) przy Publicznej Szkole Podstawowej w Rudzie Wielkiej, ul. Radomska 10.
9.45 -14.30 – społeczna akcja zbiórki krwi (budynek szkolny – wejście od strony boiska)
13.00 -14.30 - plac szkolny - zgłoszenia, weryfikacja, wydawanie numerów startowych
14.00 - uroczyste otwarcie
14.10 – rozgrzewka
14.20 – start biegów dzieci rocznik 2010 - 2012 (dystans 200m)
14.30 - start biegów dzieci rocznik 2007-2009 (dystans 400m)
14.40 - start biegów dzieci rocznik 2004 - 2006 (dystans 600m)
14.50 – dekoracja zwycięzców, prezentacja sponsorów
15.00 – rozgrzewka
15.15 – START! BIEG GŁÓWNY na 2,5 km (uczestnicy powyżej 16 lat)
ok. 16.00 – dekoracja zwycięzców biegu głównego i zakończenie imprezy
Zgłaszać można się na kilka różnych sposobów:
-
internetowo: [email protected]
-
telefonicznie: 603 744 419
-
plac szkolny - Ruda Wielka, ul. Radomska 10 w dniu zawodów (jeśli będą miejsca) od godz.13.00 do 14.30
Podczas zgłoszenia proszę podać: imię, nazwisko i datę urodzenia.
Regulamin imprezy na stronie internetowej szkoły http://www.zsrudawielka.edu.pl/
Opłata startowa wniesiona w dniu imprezy - Bieg Młodych –10zł, Bieg główny – nie mniej niż 20zł.
Każdy uczestnik, który ukończy bieg otrzyma pamiątkowy medal.
Puchary za 3 pierwsze miejsca w każdej kategorii.
Odbiór numerów startowych w dniu zawodów, 13 września 2020 r. od godz.13.00 do godz.14.30.
Organizatorzy przypominają o restrykcjach związanych z organizowaniem imprez masowych - przez wzgląd na pandemię, każdy uczestnik zobowiązany jest pojawić się w punkcie zbiórki w maseczce zasłaniającej usta i nos.














Napisz komentarz
Komentarze