Statuetkę odebrał Michał Fijałkowski, dyrektor zarządzający. - Ta nagroda cieszy, tym bardziej, że nasze piwo doceniły kobiety. Kultura picia piwa w Polsce z roku na rok się wzmacnia i coraz częściej sięgają po nie właśnie panie - powiedział nam Michał Fijałkowski. - Co cieszy dodatkowo, nasza linia piw z Kotem właśnie miała premierę nowej, odświeżonej etykiety. Premierę robiliśmy także w towarzystwie silnej i wspaniałej kobiety, czyli Karoliny Pilarczyk, podwójnej Mistrzyni Europy w drifcie, więc sympatyzowanie z silnymi kobietami wpisuje się doskonale w nasze wartości - dodaje Pan Michał.
Linia Kota to: ciemne piwo Czarny Kot, jasne piwo Biały Kot oraz mocne piwo Rudy Kot. Nowa etykieta dostała wizerunek eleganckiego kota, który w sposób wyrafinowany zaprasza do skorzystania z zawartości butelki i delektowania się smakiem. Piwa Browaru czarny Kot dostępne są w Radomiu i Krakowie w firmowych sklepach Dionizos i czarny kot oraz sieciach hipermarketów na terenie całej Polski.





























