Kandydat przystępujący do konkursu powinien złożyć m.in. koncepcję funkcjonowania szkoły, przebieg pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy pedagogicznej przypadku nauczyciela, stażu pracy dydaktycznej w przypadku nauczyciela akademickiego albo stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym w przypadku osoby niebędącej
nauczycielem.
Szczegółowe informacje na temat wymaganych dokumentów znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej. Bliższe informacje udzielane są w Wydziale Edukacji Urzędu Miejskiego w Radomiu
(048) 36 -20 - 384.
Roberta Plutę, poprzedniego dyrektora Zespołu Szkół Muzycznych prezydent Radomia Radosław Witkowski odwołał ze stanowiska 23 sierpnia, w czasie roku szkolnego, bez wypowiedzenia, z zachowaniem dotychczasowych warunków zatrudnienia jako nauczyciela dyplomowanego. Jednocześnie od 23 sierpnia pełniącym obowiązki dyrektora szkoły jest dotychczasowy zastępca dyrektora Jerzy Ciecieląg. Zgodnie z przepisami będzie mógł pełnić tę funkcję nie dłużej, niż 10 miesięcy.















Napisz komentarz
Komentarze