- Zaletą takiego rozwiązania jest fakt, że finansowane są tylko te projekty, które w drodze głosowania zostaną przez Mieszkańców uznane za ważne – informuje burmistrz Szydłowca Artur Ludew.
Terminy zgłaszania projektów do Budżetu Obywatelskiego Gminy Szydłowiec, ich weryfikacji, głosowania i ogłoszenia jego wyników określa się następująco:
• od 4 kwietnia do 31 maja – zgłaszanie projektów do Budżetu Obywatelskiego Gminy Szydłowiec przez mieszkańców;
• od 1 czerwca do 10 lipca – weryfikacja zgłoszonych projektów;
• do 6 lipca – podanie do publicznej wiadomości wykazu punktów, w których odbywać się będzie głosowanie;
• do 15 lipca – opublikowanie listy projektów dopuszczonych do głosowania;
• od 16 lipca do 14 sierpnia – głosowanie mieszkańców;
• od 16 sierpnia – weryfikacja i liczenie głosów oddanych w głosowaniu;
• do 15 września – ogłoszenie wyników głosowania.
Szczegółowe informacje (regulamin, wzory dokumentów) dostępne na stronie www.budzetobywatelski.szydlowiec.pl















Napisz komentarz
Komentarze