MZDiK szuka partnerów do sprzedaży biletów elektronicznych
W związku z wprowadzaniem Radomskiej Karty Miejskiej poszukujemy właścicieli punktów handlowych w Radomiu, którzy są zainteresowani sprzedawaniem biletów elektronicznych. Jednym z podstawowych wymogów jest obowiązek posiadania terminala płatniczego. Więcej szczegółów można uzyskać osobiście w siedzibie MZDiK.
- 20.05.2014 12:59
Stacjonarny punkt powinien być czynny przynajmniej w godzinach 7-18.
- W pierwszej kolejności poszukujemy zainteresowanych z rejonu Idalina i Józefowa oraz Starego Miasta. Chodzi o fragment ulicy Limanowskiego pomiędzy placem Kotlarza a cmentarzem rzymskokatolickim. Szczegóły współpracy będą do uzgodnienia. Zapraszamy na rozmowy do naszej siedziby przy ulicy Traugutta 30/30A, do Działu Taryfowo-Biletowego, pierwsze piętro, pokój numer 6 lub 17. Czekamy do 30 maja. Ewentualne pytania można zadawać, telefonując pod numer (48) 363 14 50, wewnętrzny 120 - informuje Dariusz Dębski, rzecznik Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Radomiu.
Reklama















