Radio Rekord Radom mobilne Radio Rekord Radom mobilne
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

HULA HOP - ĆWICZ RAZEM Z DZIECKIEM

HULA HOP - ĆWICZ RAZEM Z DZIECKIEM
Najlepsze wiadomości video z Radomia znajdziesz na naszym kanale na YouTube - TUTAJ

Hula hop to także świetny sposób na wspólną zabawę z dzieckiem. Dzięki niemu twoja pociecha spali kalorie. Możecie również urządzić małe zawody i sprawdzić które z was dłużej utrzyma hula hop w ruchu. Nagrodę wymyślcie wspólnie.

Najlepsze wiadomości video z Radomia znajdziesz na naszym kanale na YouTube - TUTAJ.

Ale oprócz zabawy, kręcenie biodrami tak, by obręcz utrzymała się w pasie jest ćwiczeniem, spalającym tłuszcz i formującym talię. Dodatkowo wzmocni biodra, ramiona i

mięśnie brzucha. Kręć kilka razy dziennie, tak długo jak potrafisz. 

Aby utrzymać koło na wysokości talii trzeba mocno napinać mięśnie brzucha. Dzięki temu wzmacniasz je. Kręcąc modelujesz głównie brzuch i pośladki, a więc wyszczuplisz talię, dodatkowo ujędrniając nogi. Możesz kręcić obręczą wokół ramion, aby i tą część ciała modelować.

1. Ćwiczenia na piękną talię
Stań w lekkim rozkroku, stopy nieruchomo. Nałóż obręcz na wysokości tali, puść ją w obrót, jednocześnie poruszając biodrami w tył i w przód. Spróbuj obracać nim wokół talii tak długo jak możesz. Ćwicz kręcąc biodrami raz w prawą, następnie w lewą stronę.

2. Ćwiczenia na ramiona

Zawieś obręcz na nadgarstku i wyciągnij wyprostowaną rękę na wysokości barku. Poruszaj nią lekko, aby hula hop kręcił się przemieszczając od nadgarstka do ramienia. 

3. Skacz jak na skakance

Stojąc, chwyć hula hop i przeskakuj przez nie jak przez skakankę. Powtórz przynajmniej 20 razy.

4. Skręty tułowia

Stań prosto, trzymając hula hop w dłoniach. Na przemian skręcaj tułów i biodra na prawą i lewą stronę. Powtórz ćwiczenie 20 razy.

5. Ćwiczenie rozciągające

Połóż obręcz daleko przed sobą i oprzyj się na niej, maksymalnie rozciągając plecy. Wytrzymaj w takiej pozycji 20 -30 sekund.

Najświeższe wiadomości z Radomia i regionu znajdziesz na profilu CoZaDzien.pl na Facebooku - TUTAJ.

Najświeższe wiadomości z Radomia i regionu znajdziesz na profilu CoZaDzien.pl na Facebooku - TUTAJ
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

#WieszPierwszy

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Polecamy