Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

Promocja Radomia, cz. III

Promocja Radomia, cz. III

Jednym z najistotniejszych działań promocyjnych, bo realizowanych przez Urząd Miejski na co dzień, jest prowadzenie portalu miejskiego, blipa i profilu miasta na portalach społecznościowych i przekazywanie informacji kształtujących pozytywny wizerunek miasta, spójny z jego marką.

Kancelaria Prezydenta do działań promocyjnych zalicza także m.in. zakup materiałów promocyjnych, gadżetów, upominków, nagród wręczanych w przeróżnych konkursach, zakup sprzętu i oprogramowania do obsługi promocyjnej w obszarze multimediów.

Na to wszystko wydano w 2011 roku 336 tys. 400 zł, a w roku 2012 – ok. 360 tys. zł.

Usługi o charakterze promocyjnym, związane z obsługą eventów promocyjnych m.in. Bieg Kazików, Radomski Piknik Naukowy, Pięciobój Precyzyjny, Air Show 2011 Radom, kampanie wizerunkowe, przygotowanie projektów graficznych, wyklejanie billboardów miejskich, druk i kolportaż gazety „Radom.pl – Radomski Magazyn Samorządowy”, utrzymanie stoiska promocyjnego w Galerii Słoneczna, utrzymanie platformy sms’owej - to wszystko kosztowało miasto 840 tys.  500 zł w 2011 roku i 460 tys. zł rok później.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+

Współpraca z mediami, reklama miasta w mediach lokalnych i ogólnopolskich, ogłoszenia promocyjne i reklamowe, przygotowanie i emisja w TV Dami Radomskiego Magazynu Samorządowego, audycje promocyjno-reklamowe o pracach radomskiego samorządu w Radio Plus - tu koszty sięgnęły 301 tys. 600 zł w 2011 roku i 243 tys. 800 zł w 2012 roku.

Działania promocyjne realizowane na zlecenie Gminy Miasta Radomia przez podmioty zewnętrzne, np. w ramach udziału radomskich wykonawców w imprezach sportowych, rekreacyjnych, kulturalnych, a także promocja w filmie „Nigdy się nie dowiesz” i imprezie Kameralne Lato kosztowały 191 tys. zł w 2011 roku i 229 tys. zł w 2012 roku.

- Zakładane cele tych działań to oczywiście promocja wizerunkowa miasta, wzbudzenie zainteresowania marką „Radom. Siła w precyzji” i samym miastem, pokazanie jego walorów, potencjału jako miejsca, w którym żyje się dobrze, bezpiecznie, wygodnie, gdzie można ciekawie spędzić czas. Na razie trudno mówić o efektach, gdyż nie ma punktu odniesienia. W tym momencie prowadzone są badania społeczne na te tematy i to dopiero one będą tym właśnie punktem, do którego będziemy odnosić się przy analizach w przyszłości – informuje Ryszarda Kitowska z biura prasowego radomskiego magistratu.

W 2011 roku 83 tys. 737 zł magistrat wykorzystał - poprzez Biuro Obsługi Inwestora - na promowanie miasta na targach, wystawach i konferencjach. Był to udział w: Targach Expo Real 2011 w Monachium; Międzynarodowych Targach Maszynowych MSV Brno; XXII Międzynarodowych Targach MIPIM 2011 w Cannes; Konferencji Property Investor Show 2011.

W tym roku planuje się, że Biuro Obsługi Inwestora wykorzysta 204 tys. zł, z czego w pierwszym półroczu 201 r wykorzystano ponad 36 tys.zł.

Magistrat planuje też działania promocyjne poprzez turystykę. Przede wszystkim poprzez wydawanie: przewodnika turystycznego „Spacerkiem po Radomiu” w języku polskim, angielskim, niemieckim, francuskim i rosyjskim; 

przewodnika turystycznego „Radomskie Miejsca Pamięci II Wojny Światowej” w wersji polskiej; mapy turystycznej „ Spacerkiem po Radomiu”; mapy turystycznej „Okolice Radomia”. Szacunkowy koszt tych wydawnictw to 50 tys. zł.

8 tys. zł ma kosztować opracowanie tras turystycznych „Okolice Radomia, Puszcza Kozienicka” do umieszczenia na stronach internetowych miasta Radomia i innych portali tematycznych.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
Dodajmy, że w roku 2011 z budżetu gminy wydatkowano 16 mln 359 tys. 162 zł ogółem na działalność kulturalną, przyczyniającą się do promowania Miasta Radomia poprzez działalność teatralną, koncertową, czytelniczą wraz z rozwojem cyfryzacji biblioteki i zakupów woluminów oraz dokumentów multimedialnych pomocnych osobom niepełnosprawnym, działalnością wystawienniczą oraz organizacją widowisk historycznych, jak również realizację przedsięwzięć filmowych dokumentujących życie radomian w latach wojny i okupacji. W kwocie tej ujęte zostały również dotacje pozwalające na odnawianie obiektów wpisanych do rejestru zabytków.

W roku 2011 zostały zorganizowane m.in. Dni Radomia, widowiska rekonstrukcji historycznych, festyny, koncerty muzyki dawnej, festiwale, przedstawienia teatralne, koncerty z cyklu spotkajmy się na Żeromskiego, Anima Urbis.

- W tym roku trwa kontynuacja działań z roku poprzedniego, gdyż cieszą się one dużym zainteresowaniem radomian i chęcią poznawania historii miasta i kształtowania jego pozytywnego wizerunku. Z roku na rok zauważalna jest zwiększająca się liczba osób chcących uczestniczyć nie tylko w imprezach masowych, ale również w kameralnej atmosferze koncertów jazzowych, monodramów czy uczestniczyć w licznych wernisażach. O wszystkich wydarzeniach mieszkańcy są informowani w Radomskim Informatorze Kulturalnym – dodaje Kitowska.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjIiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjIiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+

#WieszPierwszy

Najnowsze wiadomości

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Najczęściej czytane

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Polecamy