Jak wczoraj informowaliśmy, Idea Call Center od przyszłego miesiąca planuje w Radomiu otworzyć filię. Firma z powodzeniem działa na warszawskim rynku od marca ubiegłego roku. Teraz planuje poszerzyć swoją działalność. Dlaczego na nową siedzibę wybrano Radom? Dyrektor sprzedaży Idea Call Center w wywiadzie dla portalu branżowego www.callcenternews.pl mówi:
„- Postawiliśmy na lokalizację pozawarszawską. Po analizie kilku możliwości wybór padł na Radom, który ma z Warszawą idealną komunikację, a sytuacja na rynku pracy pozwala na sprawne zbudowanie zespołu konsultantów”.
Docelowo w radomskiej filii ma powstać 70-80 stanowisk. - Na początku poszukujemy kilkunastu osób, później będziemy chcieli się rozwijać. Jedno stanowisko, które działa przez kilkanaście godzin, może być obsadzone przez kilka osób. W praktyce różnie to bywa, zobaczymy jak będzie tym razem – wyjaśnia Ernest Kargol, dyrektor sprzedaży IdeaCC. - Przeważnie zatrudniamy osoby młode, ale nie jest to warunek konieczny. W przypadku tej pracy podczas kilku pierwszych godzin można się zorientować, czy dana osoba ma predyspozycje do tego zajęcia, dlatego niekoniecznie poszukujemy osób z bogatym doświadczeniem w tej branży. Wymagamy przede wszystkim dobrego operowania językiem polskim. Kiedy otrzymujemy konkretne zlecenie wówczas czasami potrzebujemy osób z językiem angielskim.
Osoby chcące aplikować do nowo powstającej firmy, mogą wysyłać dokumenty na adres rekrutacja@ideacc.pl. Jak na razie przedstawiciele firmy nie chcą ujawnić, gdzie będzie znajdowało się nowe biuro, wiadomo jedynie, że w okolicach centrum miasta.
„- W lokalizacji radomskiej będą realizowane projekty dla sektorów wymagających dużej skali. Powierzchnia nowej siedziby pozwala na ulokowanie nawet 200 stanowisk. Idea Call Center nie zamierza się jednak wycofywać z rynku warszawskiego. Tutaj firma realizuje małe projekty, ale wymagające bardzo dużego zaangażowania w dopracowanie modelu sprzedaży lub obsługi klienta” – podaje portal branżowy www.callcenternews.pl
Aleksandra Jabłonka