Kolejne duże marki stawiają na Radom i Galerię Słoneczną. 13 marca w radomskim centrum handlowym otwarty zostanie pierwszy w Radomiu sklep marki SiNSAY, której motto brzmi: I’m good but not an angel. To właśnie Galerię Słoneczną LPP SA, właściciel marki SiNSAY, wybrał jako jedną z pierwszych lokalizacji. Będą też ponowne otwarcia sklepów HOUSE i MOHITO. Sklepy zyskają większe powierzchnie. Wszystkie marki LPP SA - SiNSAY, Reserved, Mohito, Cropp Town i House to ponad 2700 mkw powierzchni Galerii Słonecznej.
Otwarcie sklepu SiNSAY zapowiada się bardzo hucznie i poprzedzone będzie wyjątkowymi działaniami na mieście. Jedną z zapowiadanych w tym dniu atrakcji będzie przemieszczający się po Radomiu SiNSAY car, informujący radomskie fashionistki o otwarciu pierwszego w mieście sklepu tej marki. Warto wypatrywać tego auta, aby dostać zaproszenie VIP, a tym samym superbonusy. Już na miejscu będzie można zaprojektować i stworzyć własną torbę. Osoby, które nie odnajdują się w pracy twórczej, będą mogły wziąć udział w wyjątkowej sesji zdjęciowej i zabrać na pamiątkę zdjęcia z otwarcia. A wszystko to przy dźwiękach specjalnie na tę okazję przygotowanego DJ setu. Kolejną atrakcją związaną z otwarciem sklepu będzie konkurs na przygotowanie stylizacji, w jury którego zasiądą autorki znanych blogów: Light Day, Styllove czy The Pick Pocket. Premierowa kolekcja SiNSAY jest mocno osadzona w najnowszych trendach. Znakiem rozpoznawczym marki będą T-shirty z odważnymi wzorami i nadrukami, a także niesztampowe akcesoria.
SINSAY to najnowszy brand w portfelu spółki LPP SA. Sieć ma rozwijać się bardzo dynamicznie. Już w drugim kwartale 2013 roku planowane jest otwarcie 30 sklepów marki na terenie Polski, w całym zaś roku 2013 ma powstać ich około 50.
Nasze marki - Reserved, Mohito, Cropp Town i House - cieszą się ogromną popularnością wśród klientów Galerii Słonecznej. Jesteśmy tu od samego początku - od otwarcia tego największego w regionie centrum handlowego - w kwietniu 2011 roku. Przez ten czas mieliśmy okazję przekonać się o potencjale tego miejsca. Jesteśmy przekonani, że młodzi mieszkańcy Radomia i okolic docenią również naszą nową markę - SiNSAY - mówi Robert Madej, przedstawiciel LPP odpowiedzialny za ekspansję.
SiNSAY dedykuje premierową kolekcję dziewczynom w wieku 15 - 24 lat, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych. Projekty powstały z myślą o młodych paniach, które nie boją się modowych eksperymentów, świadomie kreują swój wizerunek, raz wyglądają jak grzeczne wrażliwe romantyczki, aby za chwilę pokazać się w oryginalnym, zadziornym stylu. SiNSAY chce zaskakiwać swoje klientki odważną żonglerką przeróżnych stylów, od delikatnego romantyzmu, przez luz street fashion, po rockowe szaleństwo.
LPP SA to lider wśród polskich firm odzieżowych. Od ponad 15 lat projektuje i dystrybuuje odzież do dwunastu europejskich krajów z rejonu Europy Środkowej i Wschodniej. Firma systematycznie rozwija sieć salonów i wzmacnia pozycję swoich marek: RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO oraz PROMOSTARS. Spółka korzysta z kilku kanałów dystrybucji swoich produktów. Głównym z nich jest sprzedaż detaliczna poprzez sieć własnych sklepów firmowych zlokalizowanych w centrach handlowych.
.