Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
sobota, 6 grudnia 2025 16:14
Reklama

Awaria Facebooka, Messengera i Instagrama. O co chodzi?

We wtorkowe popołudnie doszło do awarii platform należących do firmy Meta: Facebooka, Instagrama i Messengera. Użytkownicy z całego świata, nie mogli się zalogować do swoich kont.
Awaria Facebooka, Messengera i Instagrama. O co chodzi?

Źródło: fot. pixabay.com

We wtorek (05.03) ok. godz. 16 zaczęły napływać informacje o awarii trzech platform należących do Mety. Strona downdetector.pl odnotowała kilkadziesiąt tysięcy zgłoszeń.

Zrzut ekranu 2024-03-05 211737
fot. wykres ze strony downdetector.pl

"Wyrzuciło mnie z konwersacji koło godziny 16, teraz nie mogę się zalogować, zarówno na komputerze jak i na telefonie, nie ważne czy wifi czy dane mobilne - pokazuje mi komunikat, że mój nr nie jest powiązany z kontem i mogę próbować ponownie albo założyć konto. Ktoś może wie jak odzyskać konto na messengerze?" - pisze jedna z internautek. 

" U mnie mnie również nie działa. Nie da się nawet zmienić hasła" - informuje inny użytkownik.

"Nie mogę się zalogować, pokazuje że błędne hasło. A jak próbuje je zmienić to wyskakuje, że pojawił się nieznany błąd"- informuje użytkowniczka. 

Ok. godz. 19 platformy zaczęła wracać do normy. Awaria trwała blisko trzy godziny. "Dzisiaj rano wystąpił problem techniczny, który spowodował, że ludzie mieli trudności z dostępem do niektórych naszych usług. Rozwiązaliśmy problem tak szybko, jak to możliwe. Wszystkich, których on dotyczył przepraszamy za wszelkie niedogodności." - napisał na platformie X Andy Stone, rzecznik prasowy Mety.

 

 

 

Jak podaje Wirtualna Polska, awaria Facebooka została spowodowana błędnym uaktualnieniem protokołu BGP (ang. Border Gateway Protocol), czyli systemu sterującego ruchem w internecie. W wyniku awarii dostęp do serwisów utraciło około 3,5 mld użytkowników na całym świecie.

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

Komentarze

Reklama