Wiele emocji, niestety głównie tych negatywnych, wywołał start sprzedaży biletów na mecz Radomiak Radom - Cracovia. Najpierw, w czwartek 27 lipca posłuszeństwa odmówił system sprzedaży biletów, a dzień później kibice godzinami oczekiwali na możliwość zakupu biletu stacjonarnie, w Zielonej Wyspie w Galerii Słonecznej.
Do tej pory Radomiak korzystał z systemu, który nie był jego własnością, a obsługiwała go firma SportData. W czwartek na stronie https://sklep.rcsradom.pl miała rozpocząć się sprzedaż internetowa, ale system zawiódł. Od soboty, 29 lipca, Radomiak wdroży swój własny, niezależny system, a wejściówki będzie można nabyć poprzez stronę https://bilety.radomiak.pl/.
Klub zapewnia, że wszystkie dotychczas zakupione bilety zachowują ważność.
Poniżej komunikat Radomiaka Radom w tej sprawie (pisownia oryginalna):
"Z uwagi na niefunkcjonowanie systemu, klub Radomiak S.A. został zmuszony zmienić sposób oraz wdrożyć nowy system sprzedaży biletów oraz karnetów.
Informujemy, że od soboty (29 lipca) przechodzimy na własny, niezależny system sprzedaży. Trwają prace nad jego wdrożeniem.
W pierwszej kolejności zostanie uruchomiona sprzedaż internetowa poprzez stronę bilety.radomiak.pl, a później sprzedaż stacjonarna. O wszystkim będziemy informować na bieżąco.
Prosimy o cierpliwość, przepraszamy za zaistniałą sytuację, choć nie dzieje się to z naszej winy. Zapewniamy, że wszystkie osoby, będą miały możliwość zakupu biletu na mecz z Cracovią."















Napisz komentarz
Komentarze