Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
sobota, 6 grudnia 2025 12:34
Reklama BAIKA czyste powietrze

Koniec z szyldozą? Wypełnij ankietę

Do końca maja można wypełniać ankietę w ramach trwających konsultacji społecznych dotyczących zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń na terenie miasta Radomia. Wyniki zostaną wykorzystane w pracach nad projektem uchwały krajobrazowej.
Koniec z szyldozą? Wypełnij ankietę

Źródło: fot. archiwum cozadzien.pl

 

Pytania dotyczą m.in. tego, jakie nośniki reklam są akceptowane  przez mieszkańców oraz jakie ograniczenia w ich lokalizacji powinny obowiązywać w różnych częściach miasta. Wypełniając ankietę można także wyrazić swoją opinię na temat uporządkowania ogrodzeń, obiektów małej architektury i ogródków gastronomicznych.

Na wypełnione ankiety Urząd Miejski czeka do końca miesiąca. W kolejnych etapach konsultacji planowane są otwarte spotkania m.in. z przedstawicielami organizacji pozarządowych, firm branży reklamowej, przedsiębiorcami oraz mieszkańcami Radomia. - Na podstawie wyników ankiet oraz opinii, które zostaną zgłoszone podczas spotkań, przygotujemy projekt uchwały krajobrazowej. Ten dokument także planujemy poddać pod konsultacje społeczne - zapowiada dyrektor Miejskiej Pracowni Urbanistycznej Magda Wielogórska.

Interaktywną ankietę można pobrać na stronie: https://konsultacje.radom.pl/data/other/ankieta_mpu_uchwala_krajobrazowa.pdf. Po wypełnieniu należy ją wysłać na adres: [email protected].

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

Komentarze

Reklama