Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
piątek, 5 grudnia 2025 12:26
Reklama

Suzuki S-Cross - na bogato? | TEST I RECENZJA |

Nowy Suzuki S-CROSS Hybrid jest wyposażony w nowoczesny i bezobsługowy układ mild hybrid z turbodoładowanym silnikiem benzynowy 1.4 BOOSTERJET i 48 Voltowe urządzenie ISG. Łączy w sobie cechy samochodu kompaktowego z rozwiązaniami stosowanymi w modelach terenowych. Wsiadajcie ze mną i sprawdźmy, co potrafi.

Już w wersji podstawowej Comfort oferuje reflektory LED, kamerę cofania czy adaptacyjny tempomat. Wyższe wersje wyposażenia oferują dodatkowe elementy, takie jak podgrzewane fotele przednie, automatyczną klimatyzację 2-strefową, przyciemniane szyby, system multimedialny z 9-calowym ekranem dotykowym, nawigacją, a także panoramiczny, szklany dach i kamerę 360.

Testowany przeze mnie model to wersja Elegance, z 17-calowymi felgami, napędem na cztery koła ALLGRIP i 129 konnym silnikiem.

Ceny S-Crossa zaczynają się od niespełna 100 tys., za najbogatszą wersję zapłacimy ok. 140 tysięcy.

Jak podaje producent spalanie kształtuje się na poziomie między 5-6 litrów, do 6,5 przy wyższych prędkościach.

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

Komentarze

ReklamaElmas wędliny
Reklama
ReklamaSalon Oświetleniowy Mirat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama