Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
czwartek, 25 grudnia 2025 01:05
Reklama

Studenci z Radomia zaprojektowali kolekcje kapsułowe dla CCC

Uczestnicy mieli za zadanie zaprojektować kolekcję kapsułową dla jednej z marek własnych spółki – Gino Rossi, Lasocki, Jenny Fairy czy Sprandi. Nagroda główna została przyznana Justynie Torbickiej za propozycję konceptu dla marki Sprandi.
Studenci z Radomia zaprojektowali kolekcje kapsułowe dla CCC

Źródło: Fot. Organizator konkursu

- Uczestnicy konkursu stworzyli interesujące projekty zgodne z tematami przewodnimi organizatora. Dlatego gratuluję zwyciężczyni i każdej osobie, która podjęła się stworzenia kolekcji kapsułowej - mówi dr hab. Hanna Wojdała-Markowska, pełniąca funkcję komisarza konkursu, z Wydziału Sztuki Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego w Radomiu. - Dla studentów takie inicjatywy to szansa, aby pokazać nie tylko swój talent, ale także zobaczyć, jak faktycznie wygląda proces tworzenia dla dużych firm. Było to nie lada wyzwanie, któremu sprostali i pokazali swoją pasję do mody 

Konkurs „Zaprojektuj kolekcję dla CCC” skierowany do studentów uczelni o profilu artystycznym ma na celu wyłonienie najbardziej utalentowanych osób w dziedzinie projektowania obuwia, torebek i akcesoriów. Uczestnicy proszeni są o opracowanie kolekcji kapsułowej zgodnie ze wskazanymi przez organizatorów tematami przewodnimi: „Be Fashion – Be Trendy – Be Eco” oraz „Fashion w świecie post-pandemic”. W ramach konkursu należy przygotować – moodboard ilustrujący ideę koncepcji, projekt co najmniej pięciu modeli obuwia i co najmniej trzech modeli toreb, a także załączyć opis techniczny dwóch wybranych przez autora modeli.

Oprócz radomskiego Wydziału Sztuki Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego do tej pory Grupa CCC nagrodziła również studentów z łódzkiej ASP. W tym roku zrealizowane zostaną także kolejne odsłony konkursu we współpracy z uczelniami artystycznymi w całym kraju. Dodatkowo, po zakończeniu wszystkich edycji, Spółka ma zamiar wyprodukować i wprowadzić do sprzedaży wybrane kolekcje.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

Komentarze

Reklama