Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, do 5 czerwca nadal będą obowiązywać ograniczenia w obsłudze interesantów, polegające na konieczności umówienia terminu spotkania. Konieczność taka nie dotyczy rejestracji zgonów, sporządzania aktów zgonów, spraw związanych z wydawaniem praw jazdy, odbiorem dowodów rejestracyjnych, a także dokonywaniem adnotacji w dowodach rejestracyjnych, ich wymian, zgłoszeń zbycia i nabycia, wydawania wtórników oznaczeń i dodatkowej tablicy rejestracyjnej oraz kasacji pojazdów. Bez konieczności wcześniejszego umówienia terminu wizyty, codziennie od 11.00 do 12.00 będą również wydawane przez pracowników Wydziału Geodezji wypisy, wyrysy i mapy oraz będą przyjmowane wnioski.
Przy wejściach do budynku Urzędu Miejskiego będą znajdować się urny, w której można zostawiać dokumenty dotyczące bieżących spraw prowadzonych przez urząd:
- od ulicy Staszica, wydrukowane wnioski na najem mieszkań w ramach programu „Mieszkanie Plus” (złożone wcześniej za pośrednictwem strony internetowej) oraz załączniki;
- od ulicy Żeromskiego, w zakresie deklaracji określających wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz dokumenty skierowane do Biura Zamówień Publicznych;
- od ulicy Kilińskiego, pisma i dokumenty do pozostałych wydziałów i biur.
Działa też platforma IBOM, za pośrednictwem której można składać wnioski.
Urząd przypomina, że Biuro Obsługi Mieszkańca od poniedziałku do piątku pracuje od 7.30 do 16.30. Ponadto w poniedziałki Wydział Komunikacji pracuje do 16.30, a Referat Dowodów Osobistych przy ul. Moniuszki – do godz. 17.00.














Napisz komentarz
Komentarze