Ze względu na sytuację epidemiologiczną wprowadzono zmiany w zakresie sposobu zbierania informacji w ramach inwentaryzacji. Ankieterzy zbierają informacje o samym budynku oraz w jaki sposób jest on ogrzewany.
Podstawowym celem inwentaryzacji jest zlokalizowanie wszystkich źródeł niskiej emisji, czyli lokalnych kotłowni węglowych i pieców grzewczych. Inwentaryzacja jest niezbędna, by móc planować dalsze działania na rzecz poprawy jakości powietrza i ubiegać się o fundusze przeznaczone na wymianę źródeł ciepła na bardziej ekologiczne.
Na przeprowadzenie inwentaryzacji miasto otrzymało z budżetu Województwa Mazowieckiego prawie 200 tys. zł.
W jaki sposób można aktualnie przekazać potrzebne informacje? Każdy właściciel budynku lub lokalu ogrzewanego indywidualnie może wybrać najwygodniejsze dla siebie rozwiązanie:
- Wypełnić ankietę internetową dostępną TUTAJ
- Wysłać sms pod dedykowany numer 533 367 666 w treści wpisując słowo „tak”. Ankieter wykonawcy oddzwoni możliwie najszybciej i przeprowadzi ankietę telefonicznie lub umówi najdogodniejszy dla Państwa termin.
- Zatelefonować w dni robocze w godzinach 8-16 pod dedykowany numer infolinii 530 718 064. Ankieter wykonawcy przeprowadzi ankietę od razu.














Napisz komentarz
Komentarze