Wrocławska firma Sponsoring Insight przeprowadziła badania, których celem było określenie ekwiwalentu reklamowego. To znaczy obliczenie jaką ilość pieniędzy należałoby wydać na publikację tradycyjnej reklamy w danym medium o podobnym zasięgu. Stosowany zarówno w prasie, jak i telewizji, czy internecie. Im częściej logo klubu, logo sponsorów czy nazwa pojawia się w mediach, tym wyższa wartość jest generowana. Krótko mówiąc wskaźnik ten ocenia efekt działań PR.
- Poruszając tematykę sponsoringu sportowego, należy pamiętać, że celem inwestycji w daną drużynę jest uzyskanie zwrotu poniesionych nakładów wraz z zyskiem. Miło nam zatem poinformować, że ekwiwalent E.Leclerc Radomki Radom na sezon 2019/2020 wynosił prawie 18 mln zł, co plasuje radomski klub na trzecim miejscu wśród drużyn grających w Lidze Siatkówki Kobiet - czytamy w komunikacie E.Leclerc Radomki Radom.
W mediach społecznościowych klubu, w prasie, w telewizji, czy na innych forach internetowych pojawiło się łącznie 68 884 publikacje o sponsorach oraz partnerach E.Leclerc Radomki Radom. Najwięcej z nich dotyczyło miasta Radom i sponsora tytularnego klubu – firmy E.Leclerc. Wynik ten plasuje Radomkę na pierwszej pozycji wśród klubów LSK w minionym sezonie.
- Jesteśmy dumni, że wśród dwunastu drużyn nasz klub, który zaledwie drugi rok gra w najwyższej klasie rozgrywkowej, plasuje się tak wysoko. Na ten sukces wpływ miało zaangażowanie naszego marketingu, ilość i oglądalność transmisji telewizyjnych, dziennikarze piszący o nas artykuły oraz kibice, którzy chcą je czytać, bo interesują się radomską siatkówką żeńską – mówi Łukasz Kruk dyrektor radomskiego klubu.















Napisz komentarz
Komentarze