Z prośbą o interwencją zadzwonili do nas mieszkańcy bloku przy ul. Chrobrego, którym do piwnic wdziera się woda i je zalewa. Powód? Okazuje się – jak nas poinformowali mieszkańcy - że po remoncie chodnika, nie ma ujścia wody. - Remont był w październiku. Został wykonany z naszego funduszu remontowego. Sześciu członków podpisało odbiór techniczny, a nie ma ujścia wody. To jest karygodne, idą święta, a my mamy w piwnicy wodę. Wykonaliśmy liczne telefony do spółdzielni, wystosowaliśmy też oficjalne pismo, bo czujemy się zbywani – żali się mieszkanka bloku.
W tej sprawie skontaktowaliśmy się z Radomską Spółdzielnią Mieszkaniową. Potwierdzili informację, że w poniedziałek (23 grudnia) wpłynęło do nich pismo od mieszkańców. W poniedziałek odbyło się także spotkanie prezesa spółdzielni z wykonawcą inwestycji.
- W tej chwili zabezpieczamy workami to miejsce. Wykonawca z kierownikiem działu technicznego pojechali już na miejsce i ustalili, jakie niezbędne roboty trzeba wykonać, żeby tę wodę odprowadzić – powiedział nam w poniedziałek Adam Serafin, wiceprezes Radomskiej Spółdzielni Mieszkaniowej. - Dlaczego to zalewa? Dlatego, że tam chodnik został wymieniony, spadek jest blisko ostatniej klatki i nadmiar tej wody zaczął spływać do środka. Zrobimy odwodnienie tego miejsca, sprowadzimy to do kanalizacji deszczowej.
Jak przyznaje wiceprezes spółdzielni, odwodnienie zostanie wykonane w nowym roku. - Nie da się zrobić tego ani dziś, ani jutro. Mieszkańcy muszą czekać, bo niestety wykonawca wysłał ludzi na urlopy świąteczno-noworoczne i dopiero da się to zrobić po nowym roku, do tego czasu nasi pracownicy będą tę wodę wygarniać – mówi Adam Serafin.
Inwestycja zostanie zrealizowana w ramach obowiązującej gwarancji z wykonawcą.




















Napisz komentarz
Komentarze