W „Pulsie Biznesu” czytamy, że toczą się rozmowy między biurem a Polskimi „Portami Lotniczymi”, które zarządzają lotniskiem Radom-Sadków. Jak przyznał w gazecie Piotr Henicz, wiceprezes Itaki, obie strony są "bliskie osiągnięcia porozumienia". „Nie ma innej możliwości, bo wszyscy wiedzą, jaki los czeka Okęcie: to tylko kwestia czasu, kiedy czartery nie będą mogły stamtąd latać – powiedział „Pulsowi” Henicz.
Przypomnijmy: zaraz po Świętach Wielkanocnych rozpocznie się rozbiórka terminalu. Zgodnie z zapowiedzią, nowo wybudowany terminal będzie posiadał: 30 stanowisk check-in, 8 punktów kontroli bezpieczeństwa, 9 stanowisk odprawy: 4 Schengen, 3 NonSchengen, 2 Schengen/Non-Schengen, 8 punktów odprawy paszportowej w strefie odlotów, 8 punktów odprawy paszportowej w strefie przylotów i 3 karuzele odbioru bagażu.
Projekt budowlany wraz z programem funkcjonalno-użytkowym budowy nowego terminalu na lotnisku Radom – Sadków wykona konsorcjum firm GMT i PIG Architekci. Wartość inwestycji to blisko 1,9 mln zł.















Napisz komentarz
Komentarze