Podczas konferencji prasowej Zbigniew Sitkowski, właściciel klubu oraz Piotr Kardaś, prezes HydroTruck poinformowali o rozpoczęciu nowej inicjatywy. Klub przeznaczy do sprzedaży 20 proc. swoich akcji, czyli 750 pakietów. - Na początek przeznaczamy do sprzedaży 20 proc akcji. Niewykluczone, że z czasem zwiększymy tę liczbę. Liczymy, że sprzedaż nie potrwa długo - powiedział Zbigniew Sitkowski, właściciel klubu i firmy HydroTruck.
Cena pojedynczego pakietu to 250 zł. Maksymalna ilość akcji, którą będzie mogła nabyć jedna osoba to 20 sztuk. - Nie zależy nam na tym, żeby te akcje nabyła jedna osoba. Chcemy, by trafiły one do jak największej liczby kibiców. To akcja, która ma zaktywizować koszykarskie środowisko w Radomiu - powiedział Sitkowski.
Zapisy na zakup akcji ruszą już jutro (tj. w środę, 4 kwietnia) i potrwają do końca kwietnia. Zainteresowani będą musieli wypełnić formularz zgłoszeniowy, następnie sporządzona zostanie umowa sprzedaży. Na koniec w ręce nabywcy trafi certyfikat akcjonariusza klubu. Nabywcy akcji zyskają również pamiątkową koszulkę ze złotym logo klubu i napisem "Gold Fan". - To mały prezent, który wyróżni posiadacza akcji spośród fanów HydroTrucku - dodał właściciel klubu.
Radomską drużynę do takiej inicjatywy zachęciła... Wisła Kraków. Piłkarski klub z Krakowa niedawno prowadził podobną akcję, która zakończyła się dużym sukcesem. "Smoki" wzorowały się także na największych europejskich klubach. - Przykładowo Real Madryt sprzedał kibicom 100 proc. swoich akcji. My Realem nie jesteśmy, a Radom to nie Madryt, ale może zrobić sobie mały Real w naszym mieście - zachęca Zbigniew Sitkowski.
Szczegółowe informacje na temat sprzedaży akcji będzie można znaleźć wkrótce na oficjalnej stronie HydroTrucku Radom.















Napisz komentarz
Komentarze