We wtorek, 19 lutego rozpoczęły się prace przygotowawcze na S7. Trwa wycinka drzew na Drodze Krajowej nr 7, na jezdni w kierunku Warszawy między Grójcem a Tarczynem. Następnie prace będą kontynuowane na jezdni w przeciwnym kierunku. Zakończenie prac planowane jest na koniec lutego. - Podczas prowadzenia robót wprowadzona jest tymczasowa organizacja ruchu polegająca na zwężeniu jezdni do jednego pasa ruchu i ograniczeniu prędkości do 60 km/h. Rozpoczęto również rozbiórki na tym odcinku. Pierwszy budynek rozebrany został w miejscowości Pamiątka – informuje Małgorzata Tarnowska z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Zadanie zostało podzielone na trzy odcinki: węzeł Warszawa-Lotnisko – Lesznowola o długości ok. 6,6 km, Lesznowola – Tarczyn – o długości ok. 14,8 km i Tarczyn – obwodnica Grójca o długości ok. 7,9 km.
Zadaniem wykonawców będzie wybudowanie dwujezdniowej trasy ekspresowej o łącznej długości ok. 29 km. Na odcinku od węzła Lotnisko do węzła Lesznowola będą dwie jezdnie po trzy pasy ruchu (plus pas dzielący 5 m), natomiast od węzła Lesznowola do początku obwodnicy Grójca dwie jezdnie po dwa pasy ruchu (plus pas dzielący 12 m jako rezerwa pod trzeci pas).Dostępność do drogi będzie możliwa poprzez węzły drogowe: Zamienie, Lesznowola, Antoninów, Złotokłos, Tarczyn Północ, Tarczyn Południe.
Wybudowane zostaną również urządzenia ochrony środowiska jak i bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Nowa trasa S7 z Warszawy do Grójca ma być gotowa w marcu 2021 roku. Wartość inwestycji wraz dokumentacją, wykupem gruntów i realizacją to koszt ok. 1,5 mld zł.
















Napisz komentarz
Komentarze