
Na czym dokładnie ma polegać współpraca między przedsiębiorcami, a hipermarketem E.Leclerc? Produkty Lokalnych Producentów będą odpowiednio wyeksponowane, a przy każdym z nich zostanie umieszczony plakat z wizerunkiem właściciela przedsiębiorstwa.
- W programie biorą udział głównie małe i średnie firmy, funkcjonujące w oparciu o rodzinne tradycje. Są to przedsiębiorstwa z branży m.in.: mięsnej, garmażeryjnej, nabiałowej, browarniczej, kosmetycznej, przetwórstwa owoców i warzyw. Program daje im kolejną szansę na zdobycie nowych odbiorców, zwiększenie swojej konkurencyjności, poszerzenie produkcji i zwiększenie zatrudnienia – czytamy.
Które przedsiębiorstwa wezmą udział w programie „Producenci Lokalni”?
GoERTZ, Figand, Mlekpol-Rolmlecz, Jabłonna, Albo, Krawczyk, Sadełko, Wojtyniak, PPHU Activ, SAMAGROS, Witamina, PPH Smakosz, Amigos, Krokus, Mosso, Dawtona, Oskoła, Społem, PH Royal Brand, PPHU Gustaw, Zbyszko Company, Dionizos, Global Cosmed Group, Bingo, dr Irena Eris, Polska Róża.
Podczas inauguracji zaplanowanej na 17 kwietnia, w E. Leclercu odbędzie się Festiwal Produktów Lokalnych, natomiast o godz. 10. zostanie zwołana konferencja prasowa. Jej tematem będzie współpraca lokalnych firm oraz to, w jaki sposób rozwój rodzimych przedsiębiorstw przekłada się na życie lokalnej społeczności.
źródło: UM














