
- Opracowany przez SGH raport prezentuje ocenę z badania jakości obsługi potencjalnych inwestorów przez urzędy gmin. Badanie składało się z dwóch części: audytu stron internetowych oraz oceny kontaktu elektronicznego z gminami metodą tajemniczego klienta. Radom znalazł się wśród samorządów wyróżniających się w zakresie obsługi klienta - przedsiębiorcy z wykorzystaniem elektronicznych narzędzi komunikacji - informuje Ryszarda Kitowska z UM w Radomiu.
Jak można przeczytać w raporcie, „Bardzo wysoko zostały ocenione strony internetowe Radomia (www.radom.pl) i Mławy (www.mlawa.pl), którym przyznano po 9,5 na 10 możliwych punktów. Witryny te, które charakteryzują się wysoką estetyką i czytelnością, łatwą nawigacją oraz zawierają wszystkie informacje istotne dla przedsiębiorców, mogą być uznane za przykłady do naśladowania.
- W przypadku Radomia na szczególną uwagę zasługuje także obecność miasta w wielu serwisach społecznościowych (goldenline, youtube, facebook, twitter, flickr, pinterest)”. Za godne polecenia uznano także między innymi posiadanie przez stronę internetową Radomia wersji dla słabo widzących i interaktywnej mapy - mówi Kitowska.













