Radio Rekord Radom mobilne Radio Rekord Radom mobilne
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

Bankomat zjadł mi pieniądze!

Bankomat zjadł mi pieniądze!
Najlepsze wiadomości video z Radomia znajdziesz na naszym kanale na YouTube - TUTAJ
Na problemy związane z funkcjonowaniem bankomatów skarżą się coraz częściej mieszkańcy Radomia. Zdarza się, że maszyny nie wypłacają żądanej kwoty lub blokują pieniądze na koncie choć klient anulował transakcję. Co zrobić w takiej sytuacji?

- Korzystałam z Euronetu (jedna z największych sieci bankomatów w Polsce - przyp. red.) przy ul. Grzecznarowskiego. Potrzebowałam 4 tys. zł. Na ekranie bankomatu przeczytałam informację, że nie mogę wypłacić takiej kwoty. Bankomat mógł mi wypłacić 3 900 zł. Anulowałam transakcję i zabrałam kartę. W domu sprawdziłam swoje konto w internecie i okazało się, że bank zablokował mi 4 tys. zł, choć nic nie wypłaciłam. Zdenerwowałam się - opowiada Sylwia z Radomia. - Natychmiast zadzwoniłam do banku. Tam poinformowano mnie, że muszę czekać 8-9 dni i dopiero po tym czasie mogę napisać reklamację. Podobno rozpatruje się ją w ciągu dwóch miesięcy. W tym czasie nie mam możliwości skorzystania ze swoich pieniędzy, bo przecież nadal są zablokowane. To skandal! - relacjonuje zdenerwowana kobieta.

Nieprzyjemne doświadczenia z bankomatami ma również Justyna. - Chciałam wypłacić 650 zł. Cała transakcja odbywała się bez zarzutu. Bankomat zaczął mielić pieniądze. W pewnym momencie przestał, wypluł moją kartę, podziękował za korzystanie z jego usług, ale pieniędzy nie wypłacił. Byłam wściekła. Jeszcze bardziej zdenerwowałam się, gdy okazało się, że z mojego konta zniknęło 650 zł. Napisałam reklamację, ale na zwrot pieniędzy czekałam dwa miesiące - mówi Justyna.

Niestety takie sytuacje zdarzają się coraz częściej. Potwierdzają to pracownicy banków. - Faktycznie czasem bankomaty nie wypłacają pieniędzy i kwota zaznaczona przez klienta jest blokowana na jego koncie. Po 11 dniach pieniądze powinny zostać odblokowane, ale jeśli tak się nie stanie, należy napisać reklamację. Rozpatruje ją właściciel danego bankomatu. Może to potrwać nawet do 60 dni. W tym czasie klient nie może korzystać z pieniędzy, które mu zablokowano. Jednak zazwyczaj takie sytuacje kończą się pozytywnie - pociesza pracownica radomskiego oddziału ING Banku Śląskiego.

Jak czytamy na stronie www.euronetpolska.pl przyczynami takich sytuacji mogą być:

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
  • brak środków na Twoim koncie,
  • przekroczony limit wypłat w danym dniu,
  • błędnie wpisana kwota (bankomat wydaje banknoty 50- i 100-złotowe),
  • błędnie wprowadzony kod PIN kod lub jego niewłaściwe potwierdzenie,
  • brak gotówki w bankomacie,
  • brak połączenia z bankiem,
  • blokada lub utrata ważności karty.


Aby uzyskać szczegółowe informacje, warto skontaktować się z Działem Obsługi Klienta Euronet. Firma zapewnia, że konsultanci są do dyspozycji 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, pod numerem telefonu: 0 801 324 024 (dla telefonii stacjonarnej na terenie całej Polski) oraz + 48 22 519 77 71 (dla posiadaczy telefonów komórkowych oraz osób dzwoniących z zagranicy). Pytania można też wysyłać mailem na adres: customerservicegroup-pl@euronetworldwide.com.

Jak problemy z wypłatami z bankomatów tłumaczą specjaliści? - Istnieje kilka powodów. Najczęstszym jest wyczerpanie się gotówki w maszynie. Zdarza się również, że banki dokonują aktualizacji oprogramowania o różnych porach. Ich naprawa odbywa się w ciągu kilku godzin. Jednak zdarza się to bardzo rzadko - mówi Tomasz Mysior z firmy produkującej bankomaty NCR Polska.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
Mieliście problemy z bankomatem? Napiszcie do nas.

k.sierka.cozadzien@op.pl



Karolina Sierka

Najświeższe wiadomości z Radomia i regionu znajdziesz na profilu CoZaDzien.pl na Facebooku - TUTAJ
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

#WieszPierwszy

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Polecamy