Więcej: https://warszawskagm.pl/blog/jak-wypromowac-strone-w-google/
Optymalizacja strony i UX
Nie w każdym przypadku, w którym ruch na stronie internetowej zaczyna się zwiększać, automatycznie zwiększa się również sprzedaż. Każdy przedsiębiorca, któremu zależy na tym, aby większy ruch przełożył się na większy zysk, powinien zbadać User Experience, czyli doświadczenia użytkowników odwiedzających stronę internetową. Być może niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że UX w wielu kwestiach idealnie wiąże się z pozycjonowaniem. Stosowanie UX ma szczególnie istotne znaczenie z punktu widzenia komunikacji pomiędzy stroną internetową, a jej użytkownikiem. Jest to kwestia, o którą należy zadbać już na wstępnym etapie projektowania witryny. Każdą stronę, która przez użytkowników może zostać uznana za interesują muszą opisywać trzy istotne cechy:
- atrakcyjna,
- użyteczna,
- budząca pozytywne wrażenia.
W planowaniu User Experience należy mieć na uwadze nie tylko potrzeby i preferencję użytkowników, ale również charakterystykę osób najczęściej odwiedzających stronę, a także sam cel, jaki ma zostać zrealizowany przez fakt jej istnienia. Samo zaplanowanie nie jest jednak w tym przypadku wystarczające. Dla osiągnięcia zamierzonych efektów bardzo ważne jest również stałe monitorowane przebiegu procesu.
Jak wiadomo pozycjonowanie i UX są ze sobą ściśle powiązane, choć w tym ostatnim przypadku zakres działania jest znacznie bardziej elastyczny. Pomimo sztywnych zasad pozycjonowania i różnorodnych możliwości do podjęcia w przypadku UX, oba zagadnienia bardzo dobrze się uzupełniają, wzajemnie się napędzając.
Czym jest optymalizacja strony do pozycji zerowej?
Pozycja zerowa to wynik, który udaje się osiągnąć jedynie najlepszym stronom internetowym - jest to umieszczenie w wyszukiwarce fragmentu strony zawierającego odpowiedź na szukane pytanie. Jej osiągnięcie podkreśla autorytet serwisu i buduje zaufanie do firmy. Osiągnięcie pozycji zerowej nie jest prostym zadaniem, ponieważ konieczne jest jednoczesne spełnienie kilku istotnych warunków. Przede wszystkim treść strony musi bezpośrednio odpowiadać na pytanie zadane w wyszukiwarce. Informacje na niej powinny być nie tylko jasne i czytelne ale również dostosowane w kodzie - nagłówki, tytuły, wypunktowania i podział na akapity, będą miały szczególne znaczenie. Coraz częściej zdarza się, że osoby, które nie wiedzą jak wypromować stronę w Google korzystają z pomocy specjalisty. W tym przypadku, w zdobywaniu najwyższych pozycji pomoże agencja marketingowa, taka jak Warszawska Grupa Mediowa.
Na czym polega pozycjonowanie stron?
Niezawodnym narzędziem, które pomoże w osiągnięciu celu jest pozycjonowanie strony, które nierozerwalnie łączy się z wyszukiwarkami internetowymi, w które użytkownicy wpisują interesujące ich frazy. Bardzo ogólnie pozycjonowanie można określić jako zbiór zadań, których właściwe wykonanie pozwala na umieszczenie danej witryny internetowej na pierwszym miejscu listy wyszukiwania. Zadania te realizuje się w obrębie strony (on-site) oraz poza stroną, poprzez realizację linkbuildingu (działania off-site).
Google Firma - darmowa wizytówka
Wizytówka Google Firma to doskonałe rozwiązanie, która pozwala na na promowanie strony na rynku lokalnym. Co ważne, taka wizytówka jest darmowa, dlatego też korzysta z niej coraz więcej małych i dużych przedsiębiorstw. Wizytówka stanowi uzupełnienie działań pozycjonerskich.
Czy warto skorzystać z reklamy Google Ads?
Z dużym powodzeniem Google Ads można uznać obecnie za jedną z najpopularniejszych form reklamy internetowej. Reklama sklepu czy strony może być realizowana przez to narzędzie, pozwalające na szybkie i sprawne włączenie kampanii. Narzędzie to umożliwia wyświetlanie reklam w wynikach wyszukiwania ale również na stronach partnerskich czy YouTube.
Dlaczego warto korzystać z Google Ads? Jest to narzędzie, które przede wszystkim pozwala na:
- połączenie z Google Analytics,
- dostępność wielu formatów reklamowych, co pozwala na zachowanie innowacyjności, różnorodności i ciekawej, przyciągającej uwagę formy,
- jasna i przejrzysta forma rozliczenia,
- możliwość systematycznego mierzenia efektów i optymalizowania kampanii.
Potrzebujesz pomocy z wypromowaniem strony w wyszukiwarce Google? Skorzystaj ze wsparcia Warszawskiej Grupy Mediowej!