-
E-biznes i dobra promocja
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+ - Dlaczego warto być obecnym w social mediach?
E-biznes i dobra promocja
Ogłoszenia w Radomiu dodawać można nie tylko w lokalnej drukowanej prasie. Wbrew przekonaniu części osób, internet nie jest miejscem przeznaczonym jedynie dla wielkich ogólnopolskich czy globalnych marek. Skutecznie mogą promować się w nim również mali, lokalni przedsiębiorcy. Warto zdać sobie sprawę, że sposób pozyskiwania informacji bardzo wyraźnie zmienił się przez ostatnie kilka lat. Coraz więcej osób podstawowych informacji o dostępności potrzebnej usługi szuka właśnie w internecie. Radom, podobnie zresztą jak inne miasta i gminy, ma własne, lokalne portale informacyjne i ogłoszeniowe, z których warto skorzystać. Bardzo często to właśnie informacje pozyskane w takich lokalnych portalach, jak radom.xyz, stanowią punkt wyjścia do dalszych poszukiwań. Warto zadbać, aby już na tym etapie użytkownik miał kontakt z ofertą firmy. Powinna być ona skonstruowana maksymalnie przejrzyście. Uzupełniać ją powinny adres, numer telefonu, mail, a także jeśli to możliwe - adres strony internetowej lub profilu na FB.
Dlaczego warto być obecnym w social mediach?
Ogłoszenia w portalach dedykowanych dla Radomia to jedno, natomiast szeroka prezentacja oferty firmy w internecie to drugie. Oczywiście nie każdy mały przedsiębiorca chce inwestować w budowę i utrzymanie dużej i rozbudowanej strony internetowej. Części nie jest ona nawet potrzebna, choć w dzisiejszych czasach warto zadbać o postawienie choćby prostej strony, na której klient znajdzie pełną informację o usługach i ofercie. Dzisiaj mało komu chce się wykonywać telefony lub odwiedzać dane miejsce osobiście - internet pozwala pierwszy rekonesans przeprowadzić on-line. Klienci często odwiedzają te miejsca, które wcześniej "zwiedzili" wirtualnie. Taką wycieczkę po usługach i możliwościach przedsiębiorcy z pewnością potrafi zapewnić także profil na FB lub IG. Jego założenie nic nie kosztuje, ewentualne reklamy o ograniczonym do lokalnego zasięgu nie są drogie. W zamian pojawia się szansa zaprezentowania swojej oferty, swoich umiejętności. Jeśli ktoś ma pomysł na oryginalną formułę prezentacji swojej firmy, tym lepiej. Można dodawać posty, zdjęcia, filmiki. Można prowadzić relacje na żywo i pokazywać pracę "od kuchni". Można prowadzić czat z potencjalnymi klientami i odpowiadać na ich pytania. Umiejętne prowadzenie takiego profilu potrafi przynieść znacznie więcej korzyści niż setna ulotka wrzucona do skrzynki pocztowej.