Smycze reklamowe to niepozorne gadżety, w którym drzemie ogromna marketingowa moc. Właśnie dlatego wybiera je wielu przedsiębiorców, którzy chcą wypromować swoją markę i wzmocnić ją w świadomości klientów – potencjalnych oraz obecnych.
- Smycze z logo – poznaj korzyści
Smycze firmowe nie są żadną nowością na rynku gadżetów reklamowych. Mimo tego że przedsiębiorcy wręczają je odbiorcom od wielu lat, nie tracą na popularności i skuteczności. Smycze z logo to forma promocji, która niesie za sobą mnóstwo korzyści, których potencjał warto wykorzystać – wyjaśnia przedstawiciel sklepu www.opengift.pl oferującego między innymi smycze reklamowe.
- Atrakcyjna forma reklamy
Smycze z logo to reklama w atrakcyjnej formie, która przyciąga uwagę klientów – obecnych i potencjalnych. Są praktyczne z punktu widzenia konsumentów, dlatego wielu odbiorców wykorzystuje je na co dzień.
- Uniwersalne zastosowanie
Smycze reklamowe mają bardzo uniwersalne zastosowanie, dlatego mogą być wręczane szerokiej grupie odbiorców.
Tego rodzaju gadżet reklamowy znajduje zastosowanie jako brelok do kluczy, który – dzięki swojemu zaczepowi – można schować je w kieszeni, torebce itp. Smycze reklamowe z nadrukiem sprawdzają się również w roli uchwytu na telefon – za sprawą mocowania specjalną linką. Dzięki temu można zmniejszyć ryzyko wypadnięcia smartfona.
- Niskie koszty
Koszt zamówienia smyczy z nadrukiem jest przystępny. Cena jednostkowa nie jest wygórowana – szczególnie w przypadku sporego nakładu.
Przykładowo koszt zamówienia smyczy dwukolorowej zaczyna się już od 30 groszy. Świecące smycze na zamówienie mogą kosztować ok. 4 zł.
- Możliwość personalizacji
Smycze reklamowe to gadżet, który można w pełni spersonalizować. A to wszystko za sprawą znakowania zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami. Może to być nie tylko logo firmy, ale również hasło reklamowe, drobna grafika itp.
- Jak zamówić smycz reklamową?
Aby zamówić smycze reklamowe, możesz skorzystać z oferty lokalnej drukarni. Jeśli jednak cenisz swój czas, skorzystaj z usług online. W sklepach takich jak OpenGift.pl złożysz zamówienie na gadżety – szybko i wygodnie. Masz przy tym możliwość wyboru wśród szerokiego asortymentu: począwszy od standardowych smyczy, a skończywszy na świecących czy dwustronnych akcesoriach.
Wybierając smycze reklamowe dwustronne czy jednostronne, zwróć uwagę na takie aspekty jak:
- wymagana wielkość zamówienia
Niektóre drukarnie realizują wyłącznie duże zamówienia, np. od 100 sztuk. To ważne, aby dopasować wielkość wolumenu do własnych potrzeb. Nie ma bowiem sensu zamawiać setki gadżetów, skoro potrzebujesz tylko kilkadziesiąt.
- dostępne techniki
Warto sprawdzić, jakie techniki tworzenia napisów udostępnia drukarnia. Znakowanie można wykonać wieloma technikami, np. sitodrukiem, transferem cyfrowym, sublimacją. W zależności od wybranej metody znakowania zależy liczba zastosowanych kolorów.
- koszty
Chociaż cena nie jest wyznacznikiem, warto zwrócić uwagę na koszty. Jeśli smycze reklamowe są podobnej jakości, można wybrać najtańszą ofertę.
Zainwestuj w tego rodzaju gadżety reklamowe. Wręczając je dobrze określonej grupie docelowej, możesz spodziewać się założonych efektów – o ile połączysz to z innymi działaniami marketingowymi.