W erze cyfrowej trudno wyobrazić sobie życie codzienne bez urządzeń mobilnych. Dążenie do mobilności w komunikacji i niemal nieograniczony dostęp do informacji mają istotny wpływ na biznes. Kto chce odnieść sukces podąża drogą klienta, a ta w dzisiejszych czasach nie prowadzi już tylko i wyłącznie poprzez lokalne przedsiębiorstwa handlowe. Bo dzisiejszy klient przed dokonaniem zakupu zasięga informacji na różnych kanałach internetowych.
Firma Lyoness zdołała dosyć wcześnie rozpoznać tendencje rynkowe i wprowadziła wiele innowacji w celu wdrożenia swojej koncepcji wielokanałowości. Na przykład stworzyła własną aplikację, za pomocą której na urządzeniach mobilnych można generować i w wygodny sposób realizować bony elektroniczne. „Mobile Cashback” był austriackim prekursorem w momencie wprowadzania na rynek. Konsumentom oferuje jedną z czterech możliwości zakupowych w Lyoness. Przy zakupach rejestrowanych kartą Cashback czy też dokonywanych bonami oryginalnymi u stacjonarnych Partnerów Handlowych, konsumenci otrzymują „Cashback” (zwrot pieniędzy), natomiast serwis zakupów online na www.lyoness.net otwiera przed kupującymi świat e-commerce. Dzięki temu Lyoness zrobił swój pierwszy krok w kierunku Shopping 3.0 i tym samym przetarł szlaki do połączenia realnego świata zakupów ze światem wirtualnym.
Lyoness nie wyczerpał jednak jeszcze wszystkich opcji w zakresie wielokanałowości w sektorze handlu i usług. Własny kanał internetowy „Lyoness.TV” oferuje szeroki wachlarz możliwości do realizacji kolejnych pomysłów dotyczących Shopping 3.0. Innowacyjne rozwiązania umożliwiające jeszcze lepszą integrację Partnerów Handlowych Lyoness w Programie, jak również spersonalizowane usługi lokalizacyjne (LBS) mają dostarczyć klientowi dostosowane do jego potrzeb zarówno oferty offline, jak i online, a zakupy powinny stać się dla niego, niezależnie od czasu i miejsca, niezwykłym doświadczeniem. W celu wzmocnienia swojej pozycji jako lidera w tym obszarze, Lyoness nadal będzie przyspieszać rozwój technologiczny.
Międzynarodowy koncern Lyoness został założony w 2003 roku i działa w oparciu o trzy istotne modele biznesowe: wspólnotę zakupową, program lojalnościowy oraz marketing rekomendacyjny. W związku z tym, podstawę firmy stanowią trzy grupy docelowe: konsumenci, którzy oszczędzają podczas zakupów u Partnerów Handlowych Lyoness pieniądze (Cashback), Partnerzy Handlowi, którzy chcą czerpać korzyści z ponadkrajowego i ponadbranżowego programu lojalnościowego oraz prywatni przedsiębiorcy i przedsiębiorcy budujący własną strukturę w oparciu o marketing rekomendacyjny.
Lyoness
Ul: Kościuszki 169 ,
40-524 Katowice
strona www: http://www.lyoness.net/pl/