Radio Rekord Radom mobilne Radio Rekord Radom mobilne
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

Wólka Klwatecka. Trwa budowa dróg

Wólka Klwatecka. Trwa budowa dróg
Najlepsze wiadomości video z Radomia znajdziesz na naszym kanale na YouTube - TUTAJ
- Zgodnie z planem przebiegają prace przy budowie układu komunikacyjnego na terenie przyszłej strefy przemysłowej na Wólce Klwateckiej. W sumie między ulicami Warszawską, Witosa i Rataja powstaną ponad 2 km nowych dróg. Ul. Rataja zostanie zbudowana na odcinku od ulicy Warszawskiej do końca terenu ogródków działkowych. Powstaną też dwie zupełnie nowe drogi - jedna łącząca ulicę Macieja Rataja z ulicą Wincentego Witosa oraz druga, która połączy tę jezdnię z ulicą Warszawską. Przypomnę, że na tę inwestycję mamy przyznane dofinansowanie od samorządu Województwa Mazowieckiego i z Funduszu Dróg Samorządowych - mówi prezydent Radosław Witkowski. 
 
Zakres zadania obejmuje m.in.: roboty rozbiórkowe, wycinkę drzew, budowę przepustów, wykonanie podbudowy jezdni oraz nawierzchni z asfaltu i kostki betonowej. Będą tam również chodniki z kostki, trawniki, oświetlenie uliczne (łącznie 62 latarnie) oraz oznakowanie pionowe i poziome. Odcinek ul. Rataja i dwie nowe drogi będą objęte strefą Tempo 40. 
 
- Inwestycja jest bardzo zaawansowana. Na budowanych drogach jest już podbudowa z kruszywa, a szerokość jezdni wyznaczają krawężniki. Trwa ustawianie obrzeży i układanie kostki na chodnikach. W najbliższym czasie będą w tym rejonie prowadzone następne roboty drogowe, w tym między innymi budowa skrzyżowań z ulicami Warszawską oraz Witosa. Wszystkie zaplanowane prace mają potrwać do 30 września 2021 roku - mówi Dawid Puton, rzecznik MZDiK. 
 
Wykonawcą inwestycji jest radomska firma Budromex. Łączna długość nowych jezdni wyniesie 2,1 kilometra. Koszt zadania to ponad 5,47 mln złotych. Miasto na ten cel uzyskało dofinansowanie od samorządu Województwa Mazowieckiego i z Funduszu Dróg Samorządowych.

kos, czd fot. MZDiK

Najświeższe wiadomości z Radomia i regionu znajdziesz na profilu CoZaDzien.pl na Facebooku - TUTAJ
Chcemy, żeby portal CoZaDzien.pl był miejscem wymiany opinii dla wszystkich mieszkańców Radomia i ziemi radomskiej.
Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji „Stop hejt”. Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Anonim
lub
  • avatar
    ~Anonim 79.184.203.*** 2020-03-24 21:22
    Od kiedy ul. Witosa jest na Wólce Klwateckiej? Przecież to Wincentów.
    • 100%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~Cynik 94.254.225.*** 2020-03-24 00:26
    Panie Frysztak: ile za to można by kupić rękawiczek do szpitali....
    • 50%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~MM78 95.49.136.*** 2020-03-23 15:01
    Może jakaś mapka???
    • 50%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~pyt 188.146.227.*** 2020-03-23 15:57
      Mapka do artykułu o inwestycji drogowej na polskim portalu? Nie za wiele wymagasz?
      • 63%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Anonim 79.184.135.*** 2020-03-23 21:26
      Jest w przetargu na to zadanie na BIP-ie MZDiK.
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~Stanislaw 31.0.38.*** 2020-03-23 16:42
    Wszstk pięknie . Tylko czemu tak wąskie te drogi dojazdowe do przyszłych firm ulokowanych w tamtym rejonie? Na podobnych strefach panuje wzmożony ruch pojazdów ciężarowych i drogi są znacznie szersze gdyż wykorzystywane są też jako parkingi dla pojazdów obsługujących strefę. Antal to będzie niedługo lament że ciężarówki rozjeżdżają krawężniki i stają na trawnikach robiąc z nich klepisko. Nawet w Grójcu o tym zawczasu pomyśleli i np w okolicach strefy na Armi Krajowej powstały parkingi wzdłuż ciągu drogi głównej po jednej stronie .Podobny bałagan jak na Woźnikach , multum firm a czasami kierowca ciężarówki żeby wjechać na firmę musi stanąć na środku drogi i zatamować ruch ,bo najpierw ochrona spisze dane a dopiero później otworzy ( nie zawsze) slaban
    • 56%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~57 188.146.227.*** 2020-03-23 18:10
      Na podstawie jednego zdjęcia z zakłamaną perspektywą oceniasz szerokość dróg?
      • 63%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Stanislaw 31.0.38.*** 2020-03-23 21:05
      Nie na podstawie jednego zdjęcia tylko z osobistych obserwacji naocznych.Praktycznie codziennie bywam w kilku firmach przy ulicy Witosa i Warszawskiej . I z naocznych obserwacji wynika że jest wąsko. Zdjęcia są ciut nieaktualne ,bo faktycznie na niektórych odcinkach są już wytrasowane docelowo i ustawione krawężniki. Mało tego . Wjazdy do planowanych działek pod firmy tez sa wytrasowane jak wjazdy na posesję prywatną a nie firmy do której mają przyjeżdżać 17 metrowe zestawy . Niejeden krawężnik pójdzie w pył a i opony też ucierpią .
      • 50%
      • |
      • oceń:
      • |
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

#WieszPierwszy

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Polecamy