PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

Wodociągi pracują na ul. Podwalnej. Ograniczenia w ruchu

Wodociągi pracują na ul. Podwalnej. Ograniczenia w ruchu
Najlepsze wiadomości video z Radomia znajdziesz na naszym kanale na YouTube - TUTAJ

Prace wodociągowe (Wodociągi Miejskie) będą tam prowadzone w kilku etapach. "Najpierw zostanie rozkopana wschodnia połowa jezdni. Potem roboty przeniosą się na krótkie odcinki zachodniej połowy jezdni. Niezależnie od tego przez cały czas trwania inwestycji będzie tam obowiązywała jednakowa organizacja ruchu kołowego. Pojazdy będą mogły poruszać się jednym pasem jezdni (dostępnym podczas danego etapu zadania) - wyłącznie od ulicy Tochtermana w kierunku ulicy Narutowicza" - informuje Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Zostaną wyznaczone objazdy w kierunku dalszego odcinka ulicy Podwalnej: w kierunku wschodnim ulicami Narutowicza, Traugutta, Tochtermana i Podwalną; w kierunku zachodnim ulicami Narutowicza, Limanowskiego, Wałową i Podwalną.

Ze względu na zmianę organizacji ruchu kołowego do odwołania będzie zawieszona możliwość skręcania rowerów w lewo z ulicy Podwalnej w Narutowicza. Dla wszystkich pojazdów będzie tam wówczas obowiązywał nakaz jazdy w prawo.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

MZDiK apeluje do wszystkich uczestników ruchu o zachowywanie szczególnej ostrożności w rejonie prowadzonych robót oraz stosowanie się do zmienionego oznakowania ulic bądź do ewentualnych poleceń wydawanych przez wykonawcę! Inwestorem robót na Podwalnej jest spółka Wodociągi Miejskie w Radomiu.

CZD/rc

Najświeższe wiadomości z Radomia i regionu znajdziesz na profilu CoZaDzien.pl na Facebooku - TUTAJ
Chcemy, żeby portal CoZaDzien.pl był miejscem wymiany opinii dla wszystkich mieszkańców Radomia i ziemi radomskiej.
Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji „Stop hejt”. Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Anonim
lub
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

#WieszPierwszy

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Ostatnio komentowane

Co z budową peronu Radom-Wschód?

~ Pierwotnie peron „Radom-Wschód” miał być tylko przystankiem osobowym na linii Warszawa-Radom. Jest tam zostawione wolne miejsce między torami na peron ok. 200m i mogą się przy nim zatrzymywać tylko pociągi jadące do lub z Warszawy. Po zapadnięciu decyzji o rozbudowie radomskiego lotniska powstała koncepcja aby podróżnych z kierunku Warszawy wysadzić na tym peronie i ulicą Lubelską dowozić autobusami do portu lotniczego. Jest też pomysł przebudowy układu torowego tak aby pociągi z kierunku Lublina mogły się tam zatrzymać. Tak duży ruch podróżnych wymaga budowy większego peronu (obecnie projektowany to 400m), budowy infrastruktury pasażerskiej (kasy, toalety, gastronomia itp.), uruchomienie przystanków autobusowych (o dużej przepustowości) na wiadukcie. Będzie też duża ingerencja w układ torowy, który nie tak dawno został wyremontowany z wykorzystaniem funduszy unijnych. Czy 50 mln wystarczy? Przypominam, że z radomskiego dworca kolejowego istnieje połączenie którym już dziś można dojechać na lotnisko. Wystarczy ten tor wyremontować i dobudować odcinek do samego portu lotniczego. Na dworcu Radom istnieje cała infrastruktura (poza systemem wyświetlaczy na peronach) do obsługi podróżnych. Stacja może przyjmować pociągi z kierunków Warszawy, Lublina i Kielc. Bezpośrednio przed dworcem są przystanki autobusowe, postój taksówek a blisko jest też dworzec PKS. Czy nie lepiej i taniej byłoby wykorzystać największy węzeł przesiadkowy w mieście? Wystarczy trochę doinwestować radomski dworzec PKP i tor na lotnisko a moglibyśmy dojeżdżać do terminala na Sadkowie pociągami (szynobusami), tak jak na przykład w tej chwili na Okęciu czy innych stolicach europejskich. Jeżeli powstanie peron Radom-Wschód jako przesiadka na drodze do lotniska to chyba znów będą się z nas śmiać. Tym razem nie tylko w Polsce.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Polecamy