PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

Utrudnienia u zbiegu ulic Żeromskiego i Zbrowskiego

Utrudnienia u zbiegu ulic Żeromskiego i Zbrowskiego
Najlepsze wiadomości video z Radomia znajdziesz na naszym kanale na YouTube - TUTAJ

Jak informuje MZDiK, ze względu na konieczność wymiany dwóch wysięgników nad jezdniami sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu ulic Żeromskiego i Zbrowskiego musi zostać wyłączona na okres od około trzech do pięciu dni. Po zmianie programu te światła będą dostosowywać się do faktycznego natężenia ruchu dzięki nowym pętlom indukcyjnym umieszczonym w nawierzchni jezdni na wszystkich czterech wlotach skrzyżowania. Na każdym wlocie będzie poza tym funkcjonowała zielona strzałka do warunkowego skrętu w prawo. Program działania sygnalizacji świetlnej musi zostać zmieniony, ponieważ po otwarciu śródmiejskiego fragmentu trasy N-S obciążenie poszczególnych odcinków dróg w tym rejonie uległo pewnym zmianom.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Ważną korektą będzie wprowadzenie możliwości skrętu w lewo z wiaduktu nad torami kolejowymi w boczną jezdnię ulicy Żeromskiego (prowadzącą do ronda przy trasie N-S). Zostanie tam wyznaczony dodatkowy pas (zamiast dotychczasowej powierzchni wyłączonej z ruchu), przeznaczony dla zamierzających wykonać taki manewr. Uwaga - ze względu na długość nowego pasa będzie tam zakaz korzystania z niego dla samochodów ciężarowych! Zmiana ta ma na celu umożliwienie szybkiego połączenia z trasą N-S dla pojazdów jadących od strony Dzierzkowa.

W trakcie prowadzenia prac mogą być okresowo wyłączane pojedyncze pasy ruchu (między innymi na czas instalacji pętli indukcyjnych w nawierzchni lub montażu nowych wysięgników sygnalizacji). MZDiK prosi wszystkich uczestników ruchu o zachowywanie tam szczególnej ostrożności i przypomina jednocześnie, że przy wyłączonej sygnalizacji należy stosować się znaków drogowych. Sugerowany objazd dla kierowców wyjeżdżających w lewo z ulicy Zbrowskiego (w celu ominięcia ewentualnych korków) przebiega ulicą Szklaną oraz jezdnią wzdłuż wiaduktu.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

ks/MZDiK fot. archiwum cozadzien.pl

Najświeższe wiadomości z Radomia i regionu znajdziesz na profilu CoZaDzien.pl na Facebooku - TUTAJ
Chcemy, żeby portal CoZaDzien.pl był miejscem wymiany opinii dla wszystkich mieszkańców Radomia i ziemi radomskiej.
Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji „Stop hejt”. Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Anonim
lub
  • avatar
    ~Nero 2019-11-19 19:11
    ja bym proponował montaż świateł na Szklanej - po otwarciu NS stoi sie nieraz i 10 minut do skrętu
    • 57%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~NeroN 2019-11-20 08:01
      ale o co ci spaceruje, przecie tam masz rondo, i nie stoisz do skrętu tylko jeć prosto do dworca
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~kiero 2019-11-19 22:06
    Większość kierowców w Radomiu sama NIE WIE, CZEGO CHCE. Jak gdzieś mają pojawić się nowe światła, to zaraz jest krzyk, że niepotrzebne, bo trzeba będzie na nich stawać i tracić czas. A jak na 5 dni wyłączane są istniejące światła, to nagle wszyscy nie potrafią bez nich żyć, bo tak z nimi jest dobrze.
    • 100%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~otua 2019-11-19 16:08
    Aż pięć dni na to trzeba? Klasyczne rządy Radosława Witkowskiego
    • 67%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~Anonim 2019-11-19 22:03
      5 dni to długo? Przypomnij sobie, że na Struga / Zbrowskiego potrzeba było na to kilku tygodni.
      • 50%
      • |
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~pol 2019-11-19 13:54
    GENIUSZE - nie można zaczekać z tą wymianą kiedy będzie budowany nowy wiadukt?? światła przecież działają. Ale jak zwykle siła w precyzji
    • 62%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~Elka 2019-11-19 19:10
      działaja, ale żle, bo niedostosowane do natęzenia ruchu, geniuszu?
      • 50%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Anonim 2019-11-19 22:01
      Geniuszu, już na Struga / Zbrowskiego czekali dotąd, aż światła całkowicie padły na kilka tygodni. Wolisz tutaj czekać jeszcze ze dwa lata, czy za 5 dni mieć nowe światła?
      • 50%
      • |
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~ 2019-11-19 19:15
    Hejt Stop - ten komentarz został zablokowany.
    • 67%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~Anonim 2019-11-19 15:03
    A gdzie w tym mieście nie ma utrudnień... Radek nie panujesz nad miastem.
    • 62%
    • |
    • oceń:
    • |
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

#WieszPierwszy

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Polecamy