Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

Trasa N-S. Wszystko zgodnie z planem

Trasa N-S. Wszystko zgodnie z planem

Po ukończeniu rozbiórek budynków kolidujących z przebiegiem pierwszego odcinka trasy N-S budowlańcy przystąpili do prac związanych z układaniem instalacji podziemnych. Skończyły się już roboty związane z siecią centralnego ogrzewania oraz kanalizacją sanitarną. Na ukończeniu jest kanalizacja deszczowa. Intensywnie pracują też ekipy energetyczne - wzdłuż całego odcinka trasy N-S stawiają między innymi nowe słupy oświetleniowe.

Tam, gdzie wszystkie prace podziemne zostały już zakończone, drogowcy przystąpili do budowy konstrukcji jezdni. - W wielu miejscach jest już nie tylko podbudowa z kruszywa, lecz także krawężniki i pierwsze warstwy asfaltu. Wykonawca inwestycji koncentruje się przede wszystkim na robotach przy rondzie obok wiaduktu na ulicy Żeromskiego. Powstają tam wloty ulic Szklanej i Siennej. Nowe skrzyżowanie z ruchem okrężnym zostanie otwarte zaraz po tym, gdy będzie możliwość ułożenia na nim masy bitumicznej - wyjaśnia Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Radomiu.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+

http://www.cozadzien.pl/zdjecia/budowa-trasy-n-s-w-centrum-miasta-postepuje-zgodnie-z-harmonogramem-zdjecia/52005

Aby kontynuować budowę węzła drogowego u zbiegu z ulicą Słowackiego, konieczne jest zlikwidowanie przejścia podziemnego dla pieszych pod torami kolejowymi. Zgodnie z zatwierdzonym projektem, piesi i rowerzyści będą mogli poruszać się po południowo-zachodniej stronie wiaduktu. Już wkrótce drogowcy wydzielą pas dla nich za pomocą betonowych barier (przygotowano je pod tym obiektem). Nad torami będą zamontowane wymagane przepisami ekrany przeciwporażeniowe. Później wykonawca przystąpi do budowy nasypów, które połączą trasę N-S z ulicą Słowackiego.

Wykonawcą robót jest konsorcjum firm Inżynieria Rzeszów i Budromost-Starachowice. Mają one potrwać do czerwca 2019 roku. Koszt inwestycji to ok. 34,5 miliona złotych. 11,5 miliona złotych pochodzi z subwencji drogowej.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".

Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

#WieszPierwszy

Najnowsze wiadomości

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Najczęściej czytane

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Polecamy