Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

Trasa N-S: Ogłoszono przetarg na drugi etap budowy

Trasa N-S: Ogłoszono przetarg na drugi etap budowy

Ogłoszenie zostało już skierowane do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej. - Trasa N-S to jeden z filarów Strefy Wygodnego Ruchu, którą chcemy tworzyć w najbliższym czasie, by równoważyć potrzeby wszystkich uczestników ruchu drogowego – mówi prezydent Radosław Witkowski. - Planowany odcinek z pewnością znacznie ułatwi poruszanie się po Radomiu nie tylko kierowcom, ale także rowerzystom, ponieważ na około 850 metrach powstanie nowy ciąg pieszo-rowerowy o szerokości 3,5 metra.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+

http://www.cozadzien.pl/zdjecia/drugi-etap-budowy-trasy-n-s-konferencja-zdjecia/55330
Nowy odcinek trasy N-S będzie miał 1,5 km długości. Szerokość drogi to 7 metrów. Znajdować się na niej będą dwa pasy ruchu, po jednym w każdą stronę. Zakres planowanych prac jest rozległy. Obejmuje on wykonanie oświetlenia, kanalizacji, odwodnienia oraz zjazdów. W kilku miejscach powstanie nowa sygnalizacja świetlna. Trasa N-S będzie się łączyła z ul. Żakowicką w pobliżu węzła na ul. Młodzianowskiej. U zbiegu z ul. Wjazdową powstanie dwupasowe rondo.

http://www.cozadzien.pl/zdjecia/na-budowie-trasy-n-s-zdjecia/53877
Drugi etap budowy trasy N-S ma się zakończyć do 30 września 2021 roku. Natomiast już w tym roku będzie gotowy śródmiejski odcinek, od ronda Mikołajczyka do Żeromskiego. Jednym z jej najważniejszych elementów ma być węzeł umożliwiający m.in. bezkolizyjny wjazd z ul. Beliny-Prażmowskiego na wiadukt w ciągu ul. Słowackiego, a także bezkolizyjny zjazd z wiaduktu w stronę dworców PKS i PKP. Na odcinku od ronda Mikołajczyka do węzła u zbiegu z ul. Słowackiego trasa N-S ma mieć dwie jezdnie po dwa pasy ruchu. Powstanie także nowy odcinek drogi – będzie budowany na zamkniętych terenach kolejowych, wzdłuż torów prowadzących z Warszawy do Radomia. U zbiegu z ulicami Żeromskiego i Szklaną zostanie wybudowane rondo. Wzdłuż całego odcinka mieszkańcy będą mieli do dyspozycji nowe chodniki oraz ścieżki rowerowe.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

http://www.cozadzien.pl/radom/trasa-n-s-w-polowie-gotowa/53648
Pierwszy fragment trasy N-S będzie przejezdny już na przełomie czerwca i lipca, a wjazd na wiadukty będzie możliwy na koniec października. Po tym, jak PKP przedstawi uzgodnioną i uwzględniającą nasze uwagi dokumentację dotyczącą modernizacji linii kolejowej, będziemy chcieli przystąpić do projektowania trzeciego odcinka trasy N-S, od ul. Szklanej do Żółkiewskiego - zapowiada wiceprezydent Konrad Frysztak.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".

Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

#WieszPierwszy

Najnowsze wiadomości

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Najczęściej czytane

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Polecamy