Radio Rekord Radom mobilne Radio Rekord Radom mobilne
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

Sensacja! Najnowsze wyniki wyborów!

Sensacja! Najnowsze wyniki wyborów!
Najlepsze wiadomości video z Radomia znajdziesz na naszym kanale na YouTube - TUTAJ


Instytut Millward Brown /SMG KRC prowadzi je od kilkunastu lat i jest dzisiaj jedynym ośrodkiem przeprowadzającym takie badania.

Zestawienie za ostatnie pół roku prezentujemy poniżej, wraz z tzw. opisem wskaźników – czyli czego, kogo i kiedy – dotyczą. By nie było wątpliwości, manipulacji i innych „zabiegów” ;-)

W imieniu Rekordu – Rodzimego Radia, który, tak jak i nasz portal jest częścią największej mediowej grupy w tej części kraju – Radomskiej Grupy Mediowej – dzięki wielkie!

WYNIKI SŁUCHALNOŚCI STACJI RADIOWYCH

RADOM

Radio Track - Millward Brown / SMG-KRC.

Radom, grupa wiekowa: 15-75 lat (wszyscy słuchający),

wskaźnik: udział w czasie słuchania, cały tydzień (poniedziałek – niedziela)

źródło: rnl.pl

okres: sierpień 2014 r. – styczeń 2015 r.

 

Radio Rekord FM                            

 

20.8%

Radio ESKA (Radom)

 

 

13.6%

Radio ZET

 

11.9%

Jedynka - Program 1 Polskiego Radia

 

10.7%

Radio RMF FM

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

 

10.7%

Radio Plus Radom

 

10.0%

Trójka - Program 3 Polskiego Radia

 

8.6%

Radio Maryja

 

2.9%

Radio RMF MAXXX (Kielce)

 

2.0%

Czwórka - Program 4 Polskiego Radia

 

1.7%

Radio TOK FM

 

1.6%

Radio Złote Przeboje Pogoda 100,1 FM

 

1.4%

Polskie Radio - RDC (Warszawa)

 

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

0.9%

Radio Eska Rock (Warszawa)

 

0.6%

Dwójka - Program 2 Polskiego Radia

 

0.3%

Radio VOX FM

 

0.3%

 

 

 

 


 


„Udział w czasie słuchania”najważniejszy wskaźnik badań, mówiący o rzeczywistej pozycji radia na rynku; najistotniejszy wskaźnik brany pod uwagę przez domy mediowe, agencje reklamowe i reklamodawców.


Określa, jaki procent czasu poświęconego na słuchanie radia ogółem przypada na daną stację radiową. W uproszczeniu - wylicza się go mnożąc „zasięg dzienny”* przez czas słuchania radia.

Wysoki poziom „udziału w czasie słuchania” w uproszczeniu ukazuje dużą ilość Słuchaczy długo słuchających konkretnego radia. Stąd jest to najważniejsza informacja dla reklamodawców.

 

*„Zasięg dzienny” – pośredni wskaźnik badań ukazujący wyłącznie ilość Słuchaczy, którzy zadeklarowali włączenie danej stacji radiowej, choćby na chwilę w ciągu doby. Tym samym nie bierze pod uwagę czasu spędzonego na słuchaniu danej stacji i dlatego nie powinien być brany pod uwagę przez reklamodawców.



M

Najświeższe wiadomości z Radomia i regionu znajdziesz na profilu CoZaDzien.pl na Facebooku - TUTAJ
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

#WieszPierwszy

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Polecamy