Radio Rekord Radom mobilne Radio Rekord Radom mobilne
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

Przepust na Owalnej już gotowy!

Przepust na Owalnej już gotowy!
Najlepsze wiadomości video z Radomia znajdziesz na naszym kanale na YouTube - TUTAJ

Nowy przepust na ul. Owalnej przeszedł już odbiór techniczny. Zanim zostanie dopuszczony do użytku, musi jeszcze uzyskać pozwolenie Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego. Inwestycja wyniosła ponad 750 tys. złotych.

Poprzedni przepust pod ulicą Owalną został zniszczony kilka lat temu, podczas gwałtownych ulew. Aby woda nie zalała okolicznych terenów, strażacy interwencyjnie przekopali drogę. Ruch kołowy został tam wstrzymany. Możliwość przechodzenia mieli wyłącznie piesi, dla których nad rzeką została postawiona tymczasowa kładka. - Myślę, że dla mieszkańców tej części miasta jest ważny moment. Cieszę się, że mogliśmy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i przywrócić normalność w tym miejscu. Warto przypomnieć, że przez całą poprzednią kadencję nasi poprzednicy nie potrafili się uporać z odbudową tego przepustu – przypomina wiceprezydent Konrad Frysztak.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Zakres prac obejmował rozbiórkę pozostałości po starym przepuście oraz budowę nowego, wykonanego z blachy falistej. Konstrukcja ma szerokość 421 i wysokość 131 centymetrów. Długość obiektu to około 16 metrów.

Wykonawca miał za zadanie również zabezpieczyć przebiegającą w pobliżu sieć gazową oraz uregulować koryto rzeki na odcinku 200 metrów w dół i 19 metrów w górę od osi przepustu. Zostały też wykonane półki i siatki naprowadzające dla płazów oraz kosze siatkowo-kamienne (jako przejścia dla większych ssaków). Skrajnia ulicy Owalnej została po obu stronach zabezpieczona stalowymi balustradami.

W najbliższym czasie miasto chce też odbudować most na Krzewieniu. Do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji wpłynęło siedem ofert od wykonawców. Na poniedziałkowej sesji radni rozpatrzą wniosek o przesunięcie na ten cel dodatkowych pieniędzy niezbędnych, by móc rozstrzygnąć przetarg.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

SJ / fot. radom.pl

Najświeższe wiadomości z Radomia i regionu znajdziesz na profilu CoZaDzien.pl na Facebooku - TUTAJ
Chcemy, żeby portal CoZaDzien.pl był miejscem wymiany opinii dla wszystkich mieszkańców Radomia i ziemi radomskiej.
Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji „Stop hejt”. Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Anonim
lub
  • avatar
    ~Nic to 46.169.128.*** 2018-03-20 19:41
    Brawo MZDiK,brawo dyrektor Wójcik teraz tylko przeciąć wstęgę i wypłacić sobie nagrody za te jakże szybko i sprawnie przeprowadzoną inwestycję...
    • 100%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~Krysia 178.235.179.*** 2018-03-21 09:11
      Po co tam ten Frysztak się kręcił czy ten facet nie ma nic poważnego do roboty? Zapomniałam, że przecież nawet taki mostek nie może być otwarty bez lansu medialnego z jego udziałem... Żenada!
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~Pablo 188.146.137.*** 2018-03-20 19:41
    Więcej zdjęć tutaj: http://www.mzdik.radom.pl/?id=72&art=1972&cc=1 Cóż za geniusz drogownictwa zaprojektował nad przepustem tak ciasną drogę jeszcze z progami zwalniającymi. Nasze MZDiK oczywiście bezrefleksyjnie wszystko przyklepało. Głupota i utrudnianie życia kierowcom w tym mieście trwa w najlepsze.
    • 60%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~Anonim 178.235.178.*** 2018-03-20 20:55
      Zapytaj ekologów. Ich zdaniem pewnie w ogóle w tym "obszarze przyrody chronionej" w ogóle nie powinno być ruchu, więc lepiej niech będzie tak jak jest niż miałoby nie być całkowicie. Tam i tak samochód pojawia się raz na kilkanaście minut.
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Pablo 188.146.137.*** 2018-03-20 22:22
      Jeśli masz na myśli jakichś ekoterrorystów to ja dziękuję nie będę pytał bo to bez sensu. Tylko pytanie jaki związek z ekologią mają progi zwalniające czy chodniki, których kiedyś nie było i przez co droga była szersza?
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

#WieszPierwszy

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Polecamy