Prawie 35 tys. km w jeden dzień

Prawie 35 tys. km w jeden dzień
Najlepsze wiadomości video z Radomia znajdziesz na naszym kanale na YouTube - TUTAJ


PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Tradycyjnie najszybszy dojazd w pobliże nekropolii zapewniły właśnie autobusy miejskie. Z powodu niewielkiej rotacji miejsc na parkingach przy ulicach Dębowej, Ofiar Firleja i Witosa tworzyły się tam spore korki, w których samochody musiały, niestety, oczekiwać od kilkunastu do nawet kilkudziesięciu minut. Chociaż od niektórych przystanków trasa dojścia do grobów miała kilkaset metrów, to i tak dotarcie do celu autobusami okazywało się szybsze, aniżeli autami. Autobusy najbardziej popularnych linii kursowały nawet co 2-3 minuty. Linię 4 obsługiwało 1 listopada 30 autobusów. Po zwiększeniu frekwencji uruchomiliśmy jeszcze pięć autobusów z rezerwy. Na równie często kursującej, lecz trochę krótszej linii pospiesznej CM, były 22 pojazdy. Autobusy jeździły na tyle często, że pasażerowie często decydowali się nawet przepuszczać jeden lub dwa wozy, aby za kolejne trzy lub cztery minuty móc wsiąść do nieco luźniejszych.

Do ostatnich dni przed dniem Wszystkich Świętych miasto nie miało pewności, czy wykonawcy zadania uda się zapewnić przejezdność nowego przedłużenia ulicy Mieszka I między Ofiar Firleja i Witosa. Nie jest ono jeszcze bowiem gotowe (prace mają trwać zgodnie z harmonogramem do grudnia), więc MZDiK nie mogło tam wprowadzać docelowej organizacji ruchu. Rozwiązanie, które wdrożyło miasto na weekend, opierało się tylko na tymczasowym dopuszczeniu drogi do ruchu. Potem znowu weszli tam drogowcy, aby kontynuować prace. Do chwili publikacji komunikatu o tej zmianie MZDiK nie było pewne, czy wykonawcy robót uda się doprowadzić ulicę do stanu przejezdności. Tymczasem projekt organizacji ruchu trzeba było przygotować z wielotygodniowym wyprzedzeniem. MZDiK zdecydowało się zatem wprowadzić zmiany tylko w rejonie ulicy Witosa. Gdyby na przykład pogoda pokrzyżowała plany drogowców, to wtedy łatwiej byłoby przywrócić organizację ruchu sprzed roku tylko na ulicy Witosa niż w ostatniej chwili zmieniać oznakowanie na Witosa, Mieszka I, Warszawskiej, Ofiar Firleja, Barlickiego i Aleksandrowicza. Mało czasu byłoby też na informowanie o tym kierowców.

Zgodnie z naszymi wcześniejszymi deklaracjami, MZDiK nie rezygnuje z planów wprowadzenia zmian w ruchu kołowym i komunikacji miejskiej w rejonie cmentarza komunalnego na Firleju w okresie Wszystkich Świętych w przyszłym roku.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

MZDiK

Najświeższe wiadomości z Radomia i regionu znajdziesz na profilu CoZaDzien.pl na Facebooku - TUTAJ
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

#WieszPierwszy

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Polecamy