Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

"Nie" dla modernizacji linii kolejowej 22

 

Członkowie stowarzyszenia Radomskie Inwestycje wysłali do Ministerstwa Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej interpelację w sprawie magistrali linii kolejowej nr 22. W piśmie pytali o to, jakie inwestycje remontowe i rewitalizacyjne zostaną na niej przeprowadzone w przyszłym roku. Stowarzyszenie zakładało, że jest to prawdopodobne, dzięki finansowym nadwyżkom ministerstwa. Jednak odpowiedź resortu nie pozostawia złudzeń - trasa kolejowa nr 22 w najbliższym czasie nie doczeka się modernizacji.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+

Oto treść odpowiedzi Polskich Linii Kolejowe S.A. na na interpelację złożoną przez Radomskie Inwestycje:

"Zarządca infrastruktury kolejowej – PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w 2013 r. nie przewiduje prac rewitalizacyjnych czy modernizacyjnych na linii kolejowej nr 22 Radom – Tomaszów Mazowiecki. W ramach prac utrzymaniowych w 2013 r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zaplanowały na tej linii: mechaniczne oczyszczenie podsypki - 5,8 km toru (- km 8.000 ÷ 10.200 szlak Tomaszów Mazowiecki – Brzustów, - km 17.000 ÷ 20.600 szlak Brzustów – Dęba Opoczyńska ), mechaniczne podbicie toru (10 km w różnych lokalizacjach), pojedynczą wymianę podkładów drewnianych (1800 szt.), uzupełnienie tłucznia (1600 ton), ręczne wycinanie i usuwanie zbędnej roślinności (15 ha), naprawę główną 3 szt. rozjazdów kolejowych oraz wymianę części rozjazdowych na stacjach Drzewica, Wolanów, Przysucha i Radom Krychowice, naprawę główną przejazdów kolejowych ( km 61,189 przejazd kat. „D” w torze nr 1 i 2, - km 80,099 przejazd kat. „A” w torze nr 1 i 2)".

Wspomniane plany dotyczące prac mogą ulec zmianie - wszystko zależy bowiem od dostępności środków finansowych w przyszłym roku. 

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

#WieszPierwszy

Najnowsze wiadomości

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Najczęściej czytane

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Polecamy