Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

Koronawirus. Urząd Miejski wprowadza nowe procedury

Koronawirus. Urząd Miejski wprowadza nowe procedury

Urząd Miejski wprowadza środki związane z przeciwdziałaniem rozprzestrzeniania się koronawirusa. Magistrat zdecydował się na wprowadzenie rotacyjnej obsługi. - Oznacza to, że jednocześnie w urzędzie będzie mogła przebywać ograniczona liczba osób.  Ma to zapobiec tworzeniu większych skupisk ludzi przy stanowiskach obsługi - wyjaśnia biuro prasowe. 

Od dziś, 12 marca, zmieniają się zasady obsługi interesantów w Urzędzie Stanu Cywilnego i Wydziale Spraw Obywatelskich. Petenci będą przyjmowani wyłącznie na parterze w budynku przy ul. Moniuszki 9, w godzinach 7.30 – 15.30 w pokojach: Nr 2 -Wydział Spraw Obywatelskich – zameldowanie, wymeldowanie, pobyt stały i czasowy, wydawanie zaświadczeń, Urząd Stanu Cywilnego – umiejscowienie zagranicznych aktów stanu cywilnego, wydawanie aktów stanu cywilnego, Nr 8 - Urząd Stanu Cywilnego praca referatów: urodzeń, zgonów, małżeństw, Wydział Spraw Obywatelskich – przyjmowanie wniosków o wydanie dowodów osobistych, Nr 9 - Wydział Spraw Obywatelskich – wydawanie dowodów osobistych.

Od poniedziałku, 16 marca wszystkie wnioski i pisma będzie można składać wyłącznie w punkcie podawczym mieszczącym się w Biurze Obsługi Mieszkańca na parterze urzędu od strony ul. Kilińskiego. Do odwołania biuro będzie czynne tylko do godz. 15.30.

Interesantów Urzędu Miejskiego oraz miejskich jednostek, magistrat prosi o to, by w miarę możliwości załatwiać sprawy drogą elektroniczną korzystając z platformy IBOM www.ibom.radom.pl lub telefonicznie.

Informacje na temat zmian w organizacji obsługi interesantów będą aktualizowane na bieżąco.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+

Numery telefonów:

Biuro Obsługi Mieszkańca

Tel. 48 36 20 181, 48 36 20 182, 48 36 20 176

Wydział Komunikacji

Tel. 48 36 20 517, 48 36 20 342, 48 36 20 352

Wydział Spraw Obywatelskich

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Tel. 48 36 20 789, 48 36 20 880, 48 36 20 787

Urząd Stanu Cywilnego

Tel. 48 36 20 546, 48 36 20 524, 48 36 20 844

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".

Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

#WieszPierwszy

Najnowsze wiadomości

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Najczęściej czytane

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Polecamy