PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

Korekta rozkładu. Pojedziemy nowymi torami

Korekta rozkładu. Pojedziemy nowymi torami
Najlepsze wiadomości video z Radomia znajdziesz na naszym kanale na YouTube - TUTAJ

- Zmiana rozkładu zapewnia planowe podróże i realizację inwestycji. Będą dodatkowe pociągi na Wszystkich Świętych i Święto Niepodległości - informuje Mirosław Siemieniec, rzecznik prasowy PKP PLK. 

Październikowa korekta rozkładu jazdy będzie obowiązywała od 20 października do 14 grudnia. - PKP Polskie Linie Kolejowe i przewoźnicy wspólnie opracowali ofertę połączeń dostosowaną do potrzeb podróżnych. Codziennie na torach będzie ponad 7000 pociągów pasażerskich i towarowych. Równocześnie PKP Polskie Linie Kolejowe kontynuują realizację projektów z Krajowego Programu Kolejowego o wartości blisko 76 mld zł - mówi Mirosław Siemieniec.

 Pojedziemy nowymi torami

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Na Mazowszu, pociągi między Czachówkiem Południowym a Warką od październikowej korekty pojadą nowym torem. Pasażerowie z wyższych peronów wygodniej wsiądą do wagonów na stacjach w Warce i Chynowie oraz na przystankach Sułkowice, Krężel, Michalczew i Gośniewice.

Od 20 października pociągi wracają na odcinek Szczytno – Pisz. Bezpośrednio dojedziemy z Olsztyna do Pisza. Podróżni skorzystają z wygodniejszych, zmodernizowanych peronów w Rucianem-Nidzie, Jerutach, Świętajnie, Spychowie i Piszu.

Już od 11 października kursują pociągi regionalne na całej trasie ze Stalowej Woli Rozwadowa do Lublina. Czas przejazdu ze stolicy Lubelszczyzny na Podkarpacie dla najszybszych pociągów skrócił się o ok. 15 min z 1 h 55 min do 1 h 40 min. Podróże są możliwe m.in. dzięki zakończeniu modernizacji na odcinku Stalowa Wola Rozwadów – Zaklików i wyremontowaniu mostu na Sanie. Pasażerowie korzystają z odnowionych peronów w Lipie, Kępie i Pilchowie.

Od 7 października bez komunikacji zastępczej podróżujemy pociągiem Z Opola do Nysy. Podróżni korzystają z kolejnych przebudowanych peronów w Łambinowicach, Budziszowicach, Jasienicy Dolnej, Mańkowicach.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Na modernizowanej trasie z Warszawy do Lublina, od 20 października pojadą pierwsze pociągi łączące stolicę z Puławami. To efekt prac na odcinku Dęblin – Puławy Miasto, gdzie gotowe są nowe perony na stacjach i przystankach Zarzeka, Gołąb, Puławy Azoty, Puławy Chemia, Puławy Miasto i Puławy. W listopadzie planowane jest uruchomienie połączeń na całej trasie Warszawa – Lublin.

Również w Wielkopolsce, w drugiej połowie października pociągi pojadą po zmodernizowanym torze z Rokietnicy do Szamotuł na trasie Poznań – Szczecin. Nowe perony są przygotowane w Pamiątkowie i Baborówku.

Od Wszystkich Świętych podróżni skorzystają z nowych peronów na linii Tunel – Sosnowiec między Charsznicą a Jaroszowcem Olkuskim: Gajówka, Jeżówka, Zarzecze, Chrząstowice Olkuskie. W listopadzie planowane jest oddanie do eksploatacji peronu w Kościanie na modernizowanej trasie z Poznania do Wrocławia.

ks/czd fot. archiwum cozadzien.pl

loading...
Najświeższe wiadomości z Radomia i regionu znajdziesz na profilu CoZaDzien.pl na Facebooku - TUTAJ
Chcemy, żeby portal CoZaDzien.pl był miejscem wymiany opinii dla wszystkich mieszkańców Radomia i ziemi radomskiej.
Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji „Stop hejt”. Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Anonim
lub
  • avatar
    ~Luis 2019-10-20 11:25
    Czyli - co z połączeniem PKP Radom - Warszawa? Dalej autobusy? Czyli nic się zmienia....
    • 71%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~kolejarz 2019-10-20 12:28
      A co może się zmienić jak od kilku miesięcy trwa rozbiórka starego torowiska? Pociągi do Wawy jeżdżą przez CMK i przez Dęblin.
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Anonim 2019-10-20 15:21
      Warka - Radom to odcinek jednotorowy. Nie da się go jednocześnie remontować i prowadzić tam ruchu
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Luis 2019-10-20 19:14
      Owszem, ale można było zaplanować najpierw budowę drugiego toru, przenieść tam ruch, a potem uruchomić remont starego toru!
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Piknik 2019-10-21 07:31
      Owszem, można by tak zrobić jak mówisz ,ale to wydłużyłoby niemiłosiernie i tak już ciągnąca się od lat przebudowę ( problemy z projektem , wykupami gruntów itp.) a tok jest w miarę szansa na skończenie inwestycji w miarę na czas
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Anonim 2019-10-21 11:49
      Nie można było zbudować najpierw drugiego toru, bo projekt przewiduje nowy most na Pilicy i Radomce oraz rozebranie nasypu kolejowego pod Bartodziejami. Ponadto żeby dostosować linię do prędkości 160 km/h trzeba wyprostować łuki. Jak chcesz budować nowy tor i puścić ruch po starym, skoro w takim Lesiowie nowy tor będzie miał tak łagodny łuk, że przetnie stary i trzeba przesunąć cały przystanek na północ?
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~Duch. 2019-10-20 16:43
    Niektórzy w XXI wieku potrafią przeprowadzić loty kosmiczne na Marsa i w dalsze rejony przestrzeni, a inni niektórzy nie potrafią zmodyfikować odcinka stu kilometrów kolei żelaznej Warszawa Radom.
    • oceń:
    • |
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

#WieszPierwszy

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Polecamy