PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

Jest zgoda PKP PLK na trzeci odcinek trasy N-S

Jest zgoda PKP PLK na trzeci odcinek trasy N-S
Najlepsze wiadomości video z Radomia znajdziesz na naszym kanale na YouTube - TUTAJ

- Blisko dwa lata walczyliśmy o to uzgodnienie. Obecnie wykonujemy niezbędne prace przygotowawcze do ogłoszenia przetargu, który chcemy ogłosić jeszcze w tym roku. Ten odcinek odciąży ul. Szklaną oraz zapewni łatwiejszy dojazd mieszkańcom dzielnic Rajec Szlachecki, Gołębiów, osiedle nad Potokiem, Michałów, ale również wszystkim tym, którzy wyjeżdżają w kierunku Pionek i Kozienic będą mieli łatwiejszy i szybki dojazd do dworca kolejowego – mówi Konrad Frysztak, wiceprezydent Radomia. - To trasa, która jest oczekiwana i zaprojektowana w studium rozwoju miasta od blisko 40 lat, a więc już 40 lat temu planowano, przy zdecydowanie mniejszej ilości pojazdów, o tym, że ta droga musi powstać.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Jak zaznacza Frysztak, wybudowany i udostępniony śródmiejski odcinek trasy N-S już odciąża ul. 25 Czerwca. Drugi odcinek pomiędzy ulicą Młodzianowską i obwodnicą południową wybuduje firma Strabag. - Lada dzień podpiszemy umowę – zapowiada wiceprezydent.

https://www.cozadzien.pl/radom/srodmiejski-odcinek-trasy-n-s-juz-przejezdny/57405

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Drugi odcinek trasy N-S ma powstać do 30 września 2021 roku. Natomiast cała trasa N-S, która będzie liczyć ponad pięć kilometrów, ma być gotowa do 2023 roku.

Roksana Chalabry

loading...
Najświeższe wiadomości z Radomia i regionu znajdziesz na profilu CoZaDzien.pl na Facebooku - TUTAJ
Chcemy, żeby portal CoZaDzien.pl był miejscem wymiany opinii dla wszystkich mieszkańców Radomia i ziemi radomskiej.
Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji „Stop hejt”. Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Anonim
lub
  • avatar
    ~Redof 2019-08-30 15:09
    Kiedy planowana jest przebudowa M. FOLTYN? Ulica jest w opłakanym stanie.
    • 100%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~Urzędas 2019-08-25 08:37
    Sugestia do wszystkich PiSowskich wyznawców. Skoro tak bardzo nie podobają wam się ulice które podczas swojej kadencji stworzył Witkowski i Frysztak to po prostu nimi nie jeździjcie nimi. Macie tyle innych ulic powstałych jeszcze za czasów komuny, a wy lubicie komune to sobie nimi jeździjcie.
    • 67%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~Pelo i peesel forever. 2019-08-26 09:44
      Sugerujesz też , żeby za jazdę po tych stworzonych przez itd . (które to są nowe , od podstaw ? ) chętni do jeżdżenia tamtędy płacili myto na rzecz gminy lub państwa , gdyż póki co, te ulice nie są prywatnymi i wybudowane zostały z podatków.
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Urzędas 2019-08-27 06:56
      Z podatków (w tym również moich) utrzymywany też jest kler. Ja na to nie wyrażam zgody. Czy kogoś to obchodzi? NIE! Więc nie chodzą do kościoła ale jestem zmuszony płacić. Skoro pisuarowi nie podobają się ulice zrobione za Witkowskiego, niech nimi nie jeżdżą a jak jeżdżą (bo jest im latwiej i szybciej) to niech nie narzekają.
      • 75%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Nono 2019-08-27 10:25
      Nie płacisz podatku na kościół!!!!
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~Anonim 2019-08-26 20:31
    Witkowski.Wywieźli już WAS na taczkach?
    • 50%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~radomianin 2019-08-27 08:38
      Komunistyczne przyzwyczajenia do nazewnictwa pozostają. Tęsknota PiSu za PRL.
      • 67%
      • |
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~Kierowca 2019-08-26 00:13
    Niech poprawią wreszcie Marii Fołtyn, wtedy faktycznie od dworca PKP przez centrum będzie można szybko wyskoczyć z miasta mijając "Praska" i Żółkiewskiego, wpaść w Fołtyn i szybko wyjechać przy Kozienickiej prawie przed Biedronką w strone Kozienic/Pionek/Jedlni. Straż pożarna też zyska szybszy wyjazd. Nalezy pamiętać, że kursuje tam autobus po tych płytach i setki osób do pracy prywatnymi autami dojeżdża!
    • 100%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~pol 2019-08-26 06:44
      Ta inwestycja jest już przygotowywana.
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Ul.M .FOŁTYN do szybkiej budowy . 2019-08-26 13:53
      Coś jednak drgnęło w tej sprawie po moich wcześniejszych tutaj wpisach.Aktualnie porządkuje się i przebudowuje w raz z odwodnieniami ul. przylegającą RODZINY ZIĘTALÓW ,aż do bramy DPS-u.Przy tej ulicy przydałby się teraz chodnik , chociaż po jednej stronie jezdni.Jeśli to jest prawdą , że ul. nazwana imieniem zasłużonej RADOMIANKI MARII FOŁTYN doczeka się wreszcie zbudowania praktycznie od podstaw , to będzie to wielką zasługą władz miasta i apeluję też do radnych o pomoc w tej sprawie ponad podziałami.To zadanie powinno być jak najszybciej rozpatrywane na radzie miejskiej, bez uprzedzeń.
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~Anonim 2019-08-25 08:59
    Mniej wzajemnie obraźliwych hejtów a więcej współpracy,przyniesie więcej korzyści dla miasta,a chyba o to najbardziej winno zależeć każdemu mieszkańcowi.
    • 100%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~Czysty Radom 2019-08-25 23:04
      Noooo. Jak bardzo zaleźy mieszkańcą na rozwoju miasta, to pokazali podczas ostatnich wyborow
      • 83%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~do Czysty Radom 2019-08-25 23:59
      A tobie powinno zależeć na zajrzeniu do podręcznika gramatyki :D
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~frytek budowniczy 2019-08-24 20:24
    Zaraz zaraz a czy trzeci odcinek trasy n-s nie mial byc oddany do użytku w 2019 roku? Przeciez frytek z witkoskim obiecywali to w kampani w 2014 romu. Frytek 5 lat opóźnienia.....
    • 53%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~ff 2019-08-24 21:30
      Termin podany w 2017 roku na 3 etap to był 2020 rok, ale nikt nue spodziewał się, że ustalenia z PKP potrwają rok. Poza tym i tak trzeba poczekać aż kolejarze skończą przebudowę wiaduktu na ul. Kozienickiej więc nie wszystko jest uzależnione od miasta.
      • 71%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Tre 2019-08-25 08:40
      Raczej trwało to dwa lata. A wiadukt budowany przez kolej ma opóźnienia zresztą jak cały remont lk8
      • 86%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Czysty Radom 2019-08-25 23:07
      Przeiez to nikt inny jak radomianie ,dali im mandat na druga kadencje. Wiec widac lubia gdy robi sie z nich idiotow
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~dfg 2019-08-25 23:58
      @Czysty Radom: A co ma Witkowski z Frysztakiem do opóźnień spowodowanych działaniami kierowanego przez PiS PKP PLK?
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~Czysty Radom 2019-08-25 23:01
    Jezu, jakie to miasto jest Slamazarne. To taki SlamaRadom. Slazamazrne media slamazarny przezydent, wszystko jest tu slamazarne!!!
    • 60%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~POdła zmiana. 2019-08-25 16:53
    Radosław-pierdziosław w 2014 obiecywał,że ten odcinek,będzie ukończony najpóźniej w 2019.
    • 57%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~12 2019-08-25 10:46
    A jak ma się łaczyć II z I odcinkiem?
    • 100%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~Anonim 2019-08-25 16:41
      przez wi-fi
      • 86%
      • |
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~Chłopek 2019-08-25 09:35
    No i super. Mam nadzieje że tym razem zaprojektują ten odcinek mądrze a nie jak inne odcinki bezmyślnie. Chodzi mi tutaj o łatwość jazdy a nie zawadzanie o krawężniki, o krągłe rona a nie szpiczaste jak to pod wiaduktem na Żeromskiego czy szersze dojazdy do skrzyżowań a nie jak to przy 1905r i Młodzianowskiej.
    • 80%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~mark 2019-08-25 09:49
      To na szczęście będzie przebudowywany wiadukt na Kozienickiej, więc miejmy nadzieję że zaplanują wszystkie niezbędne zjazdy. Co do rond to na tym odcinku wydaje mi się że ich nie będzie i dobrze (no chyba że jakieś planują na końcowym węźle przy ul. Energetyków).
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
  • Pokaż więcej komentarzy
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

#WieszPierwszy

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Polecamy