Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

INTERWENCJE: Zamiast naprawić, zepsuł auto

INTERWENCJE: Zamiast naprawić, zepsuł auto

Wymieniona pompa paliwa, ale popsuta instalacja gazowa – tak dla jednego z naszych czytelników skończyła się wizyta w serwisie samochodowym.

- Nie mogę uwierzyć w to co mnie spotkało. Oddałem samochód do mechanika z uszkodzoną pompą paliwa, a odebrałem z niesprawną, uszkodzoną instalacją gazową – poinformował nas pan Mirek z Radomia.

Z opisu właściciela samochodu wynika, że w aucie doszło do zwarcia, czego skutkiem było spalenie komputera instalacji gazowej oraz pozostałych jej elementów.

Podobnego zdania jest właściciel serwisu, jednak sporną kwestią okazuje się moment kiedy do awarii doszło. Pan Mirek winą obarcza serwis, ten z kolei twierdzi, że instalacja musiała być uszkodzona wcześniej.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+

- Klient przyholował do nas auto, którego nie mógł uruchomić. Stwierdziliśmy, że pompa paliwa jest spalona, o czym poinformowaliśmy właściciela, a ten wyraził zgodę na wymianę tego elementu. Po wymianie auto odpaliło i na tym nasza rola się zakończyła – powiedział właściciel serwisu.

Pan Mirek uważa jednak, że to nie wszystko. – Gdyby było tak jak mówi mechanik, to pod maską nie byłoby śladu ingerencji mechanika, a na pierwszy rzut oka widać, że ktoś majstrował przy „gazie”. Elementy instalacji były rozgrzebane, przekaźniki rozłączane, a kable nadpalone – powiedział właściciel samochodu.

Serwis przyznaje, że aby zdiagnozować przyczynę kłopotów z uruchomieniem auta, odkręcał nakładkę skrywającą przekaźniki (która znajduje się w okolicach uszkodzonych elementów instalacji), ale o spowodowaniu usterki nie może być mowy…

Spór między właścicielem samochodu, a serwisem trwa. W tego typu przypadkach pomocą może służyć Miejski Rzecznik Konsumenta (ul. Reja 5; tel. 36 20 909, 36 20 910; rzecznikkonsumenta@umradom.pl).

Pamiętajmy również, że przed oddaniem samochodu do naprawy warto sporządzić choćby umowę o dzieło czy protokół zdawczo-odbiorczy, co pozwoli nam uniknąć przynajmniej części problemów. Więcej na ten temat dowiecie się klikając TUTAJ.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Mieliście kłopoty z mechanikiem? Napiszcie o nich.

 

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

#WieszPierwszy

Najnowsze wiadomości

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Najczęściej czytane

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Polecamy