Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

ICC rozwija się i szuka pracowników

ICC rozwija się i szuka pracowników

[gallery id=960]

W zeszłym tygodniu studenci UTH mieli okazję odwiedzić radomskie firmy z branży outsourcingowej (czytaj więcej TUTAJ. Jedną z nich była Idea Call Center, radomska filia warszawskiej firmy.

- Jesteśmy zadowoleni, że zdecydowaliśmy się na lokalizację w Radomiu. Znaleźliśmy tutaj wykwalifikowanych pracowników. Zauważyliśmy również, że jest bardzo niewielka rotacja w porównaniu z Warszawą. Osoby, które dla nas pracują w Radomiu, zostają z nami na dłużej, to nas cieszy – powiedziała Iwona Bogdanov, dyrektor zarządzająca Idea Call Center.

PRACA "NA SŁUCHAWKACH" INTERESUJĄCA?

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+

Obecnie w ICC w Radomiu pracuje 56 osób, głównie są to osoby młode, studenci, ale nie tylko. Podczas spotkania pracownicy firmy obalali krążące mity o telemarketerach i pracy w call center.

- Ludziom wydaje się, że osoby pracujące „na słuchawkach” są wyzyskiwane, mało zarabiają i często zmuszane są do zmiany pracy. Nic bardziej mylnego. Nasi pracownicy przede wszystkim cenią sobie elastyczność pracy, dlatego decydują się na nią głównie studenci – powiedziała Anna Towarek, kierownik realizacji w ICC Radom. - Jest to również praca ciekawa, prowadzimy zazwyczaj kilka projektów i elastycznie można dobierać je pod kątem swoich predyspozycji. Nie chodzi tu tylko o sprzedaż, ale również umawianie spotkań, prace na infolinii, weryfikowanie i aktualizowanie baz danych, windykację. Wybór zazwyczaj jest spory.

Najczęstszą formą zatrudnienia w ICC jest umowa zlecenie, jednak osoby, które się sprawdzą, mogą liczyć na podpisanie umowy o pracę po upływie okresu próbnego. Ile można zarobić w ICC?

- Zarobki w dużej mierze zależą od zaangażowania pracownika. Na wstępie można otrzymać podstawową stawkę godzinową – 10 zł brutto (około 7 zł netto). Do tego mamy system prowizyjny i motywujący. Wynagrodzenie zależy od tego ile czasu poświęcimy na pracę i jak dobre efekty uzyskamy. Mamy ludzi, którzy co miesiąc z prowizji otrzymują drugie tyle ile zarobili za przepracowane godziny – powiedziała Anna Towarek.

MOŻNA SIĘ WYGADAĆ...

Jedną z pracownic radomskiego Idea Call Center jest Dorota Franczuk –60-latka, która w telemarketingu pracuje od ponad 7 lat i jest doceniania przez przełożonych.
- Miałam wcześniej niewielkie doświadczenie zawodowe, całe życie zajmowałam się głównie domem. Kiedy dorosły dzieci, a mąż spokorniał, zaczęło mi się nudzić w domu i postanowiłam szukać pracy – opowiada. - To już moja druga firma w tej branży, bardzo cenię sobie pracę tutaj. Jest miła atmosfera, niezłe zarobki, a ja mam okazję się wygadać. To nieprawda, że nie ma pracy dla osób po 50-tce, wystarczy tylko chcieć i nie bać się spróbować.

W szeregach ICC w Radomiu od lipca ubiegłego roku pracuje również studentka Kasia Góralska. Pomimo niedługiego stażu została nominowana do branżowej nagrody Telemarketer Roku.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

- Podoba mi się ta praca i cieszę się, że moje starania zostały doceniona. Najważniejsza w tej pracy jest dla mnie elastyczność, spokojnie mogę pogodzić pracę ze studiami – powiedziała.

REKRUTACJA TRWA

Dokumenty aplikacyjne można przesyłać na adres: rekrutacja.radom@ideacc.pl.

- Zapraszamy do naszej firmy. Mamy do dyspozycji ponad 80 stanowisk, pracujemy na dwie zmiany, przy różnych projektach. Każdy kto do nas przyjdzie, może liczyć na szkolenie, otrzyma również niezbędną pomoc od przełożonych – powiedziała Anna Towarek.

Zlecenie pewnych usług firmie outsourcingowej jest korzystne również dla przedsiębiorców.
- Jako call center wspomagamy wiele firm z branży np. telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej, medycznej. Mamy duży wachlarz możliwości, a nasze działania przynoszą wymierne korzyści zlecającym nam zadanie firmom. Warto, aby ich właściciele zapoznali się z naszą ofertą. Call center to nie tylko działania sprzedażowe, dlatego zachęcamy do współpracy – zapewnia Anna Towarek.
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

#WieszPierwszy

Najnowsze wiadomości

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Najczęściej czytane

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Polecamy