Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

Elektroniczna rejestracja pacjentów

Elektroniczna rejestracja pacjentów

Szpital na Józefowie wprowadził elektroniczną rejestrację pacjentów, czyli tzw. infokiosk. Ale to nie koniec zmian - szpitalny korytarz nie szpecą już stoiska z bielizną i ciuchami.

Jeszcze do niedawna wchodząc do lecznicy pacjentów witały mało estetyczne stragany z bielizną, piżamami, kapciami czy ubraniami. Tomasz Skura, prezes szpitala zapowiadał w lecznicy duże zmiany, ich efekt widać już od miesiąca. - Chodzi o to, żeby w sposób cywilizowany przyjmować pacjentów, przychodzących do naszej lecznicy – przyznaje prezes Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego.

Z głównego holu zniknął handel. Stoiska z ubraniami zostały rozmieszczone w boksach na terenie szpitala. - Ten handel nie zniknął całkiem, został on przeniesiony w inne miejsca, równie łatwo dostępne, ale mniej widoczne. Natomiast hol główny został przeznaczamy na obsługę informacyjną i wypoczynkową – wyjaśnia Tomasz Skura.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+

Zamiast bielizny pojawił się kącik z gastronomią i kiosk z prasą. Pacjenci mają teraz do dyspozycji kącik kawowy, miejsce do zjedzenia posiłku czy poczytania prasy. - Uważam, że nasz szpital wraca do normalności – dodaje prezes.

Zmiany w szpitalu na Józefowie

To nie jedyna ze zmian jaka została wprowadzona w szpitalu. Zarząd postanowił również zmienić zasady rejestracji pacjentów. Na szpitalnym korytarzy pojawił się infokiosk. Pacjent najpierw pobiera numerek, a później oczekuje na informację, która wyświetli się na monitorze. To duże ułatwienie, bo pacjent od razu idzie do okienka, w którym załatwi swoją sprawę. Podobny system działa chociażby w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. Zdaniem prezesa szpitala taka zmiana przyczyni się do zmniejszania kolejki, ale i nie tylko. - Myślę, że ta informacja pomoże poruszać się pacjentom i ich rodzinom po terenie szpitala, a jeśli zajdzie taka potrzeba to pracownik będzie towarzyszył pacjentowi aż do samych drzwi lekarskich – informuje Tomasz Skura.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K


PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

#WieszPierwszy

Najnowsze wiadomości

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Najczęściej czytane

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Polecamy