Radio Rekord Radom mobilne Radio Rekord Radom mobilne
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

Czy uda się usprawnić ruch w rejonie osiedli Gołębiów I i Gołębiów II?

Czy uda się usprawnić ruch w rejonie osiedli Gołębiów I i Gołębiów II?
Najlepsze wiadomości video z Radomia znajdziesz na naszym kanale na YouTube - TUTAJ

Jak usprawnić ruch w rejonie osiedli Gołębiów I i Gołębiów II? Proponowane rozwiązania to: budowa nowego połączenia z ulicą Żółkiewskiego w rejonie ulicy Chodowicza umożliwiającego skręty w prawo, przedłużenie ulicy Rapackiego od Chodowicza do Zbrowskiego, przedłużenie ulicy Orląt Lwowskich do osiedla Symfonia w pobliżu kościoła i budowa połączenia ulicy Andersa z Gołębiowską w pobliżu trasy N-S. 

https://www.cozadzien.pl/radom/mieszkancy-chca-zmian-ulicy-25-czerwca/68803

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

W tej sprawie gotowa jest już koncepcja, wkrótce miasto chce też rozpocząć prace projektowe, ale zanim to zrobi, zaprasza mieszkańców do udziału w konsultacjach społecznych, które odbędą się w dniach 10-25 lutego. - To część miasta, w której natężenie ruchu jest bardzo duże. W godzinach szczytu trudno jest wyjechać z osiedli. Dlatego opracowaliśmy koncepcję, która ma te problemy rozwiązać. Oczywiście przebudowy wymaga sama ulica Zbrowskiego, ale planujemy stworzyć także kilka nowych połączeń. To ma być alternatywa dla kierowców. Chcemy, by chociaż część ruchu została przekierowana na inne ulice, w tym na planowaną trasę N-S. W tegorocznym budżecie Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji są pieniądze na opracowanie dokumentacji projektowej – mówi wiceprezydent Mateusz Tyczyński.

Jak informuje magistrat, uwagi i opinie w tej kwestii będzie można zgłaszać w formie elektronicznej poprzez nadesłanie wypełnionej ankiety na adres: konsultacje@umradom.pl. Można też będzie wypełnić ankietę w formie papierowej i wrzucić do urny przy wejściu do Urzędu Miejskiego przy ul. Kilińskiego 30. Planowana jest też organizacja mobilnych punktów konsultacyjnych: 12 lutego w godz. 16.00 - 18.00 przy skrzyżowaniu ul. Zbrowskiego/Paderewskiego oraz 20 lutego, w godz. 11.00 - 13.00, przy ul. Zbrowskiego 95 (przy sklepie Biedronka).

https://www.cozadzien.pl/radom/wiadukt-juz-zamkniety/70403

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

 

projekt-zbrowskiego-ulice

kos fot. archiwum cozadzien.pl

Najświeższe wiadomości z Radomia i regionu znajdziesz na profilu CoZaDzien.pl na Facebooku - TUTAJ
Chcemy, żeby portal CoZaDzien.pl był miejscem wymiany opinii dla wszystkich mieszkańców Radomia i ziemi radomskiej.
Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji „Stop hejt”. Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Anonim
lub
  • avatar
    ~Dżejk 37.225.41.*** 2021-02-10 19:36
    "budowa nowego połączenia z ulicą Żółkiewskiego w rejonie ulicy Chodowicza umożliwiającego skręty w prawo, przedłużenie ulicy Rapackiego od Chodowicza do Zbrowskiego, przedłużenie ulicy Orląt Lwowskich do osiedla Symfonia w pobliżu kościoła i budowa połączenia ulicy Andersa z Gołębiowską w pobliżu trasy N-S. " To są miejskie założenia, które dostała firma Strabag, aby zaprojektować w tym odcinku trasę N-S.... Skoro miasto już postawiło warunek - to po co udawać , że opinia mieszkańców jest ważna? Dla pozorów? A może by ktoś pomyślał aby ruch wyprowadzać z miasta. Np z trasy NS przez nowy wiadukt nad torami aż do Magazynowej.... albo spinkę z NS do Żółkiewskiego....
    • 100%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~GunMetal 62.122.115.*** 2021-02-07 11:57
    Mieszkam na osiedlach (najpierw) Gołębiów I (teraz) Gołębiów II w sumie już ponad 20 lat na dodatek w pobliżu ulicy Zbrowskiego i na podstawie moich obserwacji poczynionych w tym okresie mogę napisać że ruch na tej ulicy znacznie się zwiększył w trakcie remontu wiaduktu na ulicy Żółkiewskiego gdy poprowadzono tędy objazd. Drugą sytuacją która znacznie przyczyniła się do wzrostu natężenia ruchu samochodowego było otwarcie sklepu Castorama przy ulicy Żółkiewskiego. Obecny stan czyli stopniowy przyrost ruchu samochodowego to wynik budowy kolejnych bloków na osiedlu "Sonata" i na "Gołębiowie II". Dodatkowo obecne zamknięcie wiaduktu nad torami na ulicy Struga-Kozienicka też swoje dokłada nie wspominając już o ruchu związanym ze zmotoryzowanymi interesantami Urzędu Skarbowego przy ul. Zbrowskiego i klientami sklepu Biedronka też przy tej ulicy. Czy przebudowa jest potrzebna moim zdaniem tak ale chciałbym żeby była przeprowadzona w taki sposób żeby w jak najmniejszym stopniu wpłynęła na ruch pieszych zamieszkałych w okolicach ul. Zbrowskiego. Po pierwsze przy skrzyżowaniu ul. Zbrowskiego z ul. 11 Listopada należy oprócz zachowania możliwości lewo i prawoskrętu z osobnych pasów w ul. Zbrowskiego poszerzyć odcinek od wyjazdu z osiedla Gołębiów I (przy poczcie) i z parkingu Biedronki, ponieważ jest to w tej chwili miejsce w który następuje zablokowanie możliwości jazdy na wprost jeśli duża ilość samochodów chcę skręcić w prawo lub lewo i blokują możliwość jazdy na wprost tworzy się korek. Dodatkowo na wysokości skrętu w osiedle "Sonata" i ul. Paderewskiego należy zamontować sygnalizację świetlną bo wyjazd z tych ulic w tej chwili to loteria zwinności i zrywności aut. Ponadto lepsze wyeksponowanie przejść dla pieszych przy Biedronce (częste potrącenia pieszych i przy ul. Piwnika, zachowanie w rejonie całej ul. Zbrowskiego chodników w obecnej szerokości (korzysta z nich w obecnej chwili znaczna ilość pieszych jak i rowerzystów na ścieżce rowerowej. Ponadto ale to już raczej leży w gestii spółdzielni Gołębiów II zadbanie o to żeby poszerzenie ul. Zbrowskiego w okolicach Osiedli "Sonata" i "Gołębiów II" nie odbyło się kosztem miejsc parkingowych tam zlokalizowanych.
    • 100%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~ Cynik 37.225.56.*** 2021-02-04 10:03
    Tu sie nie ma co zastanawiać tylko trzeba robic.
    • 100%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~Anonim 37.225.53.*** 2021-02-04 06:58
    Szacuje 2038
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~bike 185.189.127.*** 2021-02-02 13:50
    w Radomiu robi sie aby ulice byly waskie. wg nich sa wtedy bezpieczne. przepustowosc ruchu spada. chodniki robi sie po kilka plyt tylko nie wiadomo dla kogo. z parkowaniem jest problem. albo nie ma gdzie albo strefa. takich to mamy wybitnych specjalistów lacznie z tymi od sciezek rowerowych
    • 65%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~Adam 89.64.89.*** 2021-02-02 15:51
      W temacie problemów z parkowaniem zaproponuje rozwiązanie o nazwie komunikacja miejska. W ostateczności proszę wybrać zdrowotny spacer albo rower
      • 59%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~ Cynik 37.225.55.*** 2021-02-02 22:10
      Żeby ludzie rezygnowali z samochodow na rzecz autobusow, to kazda linia musi jezdzic co 10 minut a nie 30
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Adam 89.64.89.*** 2021-02-02 23:01
      Oprócz częstotliwości jeszcze ważna jest dostępność czyli lepiej dopasowana sieć przystanków oraz nowa jakość, mam na myśli tramwaj.
      • 63%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Anonim 5.60.53.*** 2021-02-04 06:18
      A oprócz tego wszystkiego o czym piszesz nowoczesny tabor autobusowy, a nie kupowane rozjeżdżone trupy, doprowadzane do porządku domowymi sposobami, które po prostu będą jeździć bez zarzutu, te kilka zakupionych zero emisyjnych elektryków też już zaczyna szwankować, a o wiecznych problemach z ich ładowaniem nie ma co nawet wspiminac
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~PJELO100 5.173.145.*** 2021-02-02 17:19
    Ulice Tarnobrzeską połączyć z Holszanską
    • 50%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~Anonim 79.191.166.*** 2021-02-02 21:40
      Po co? Żeby wyburzyć kilka nowych hal produkcyjnych? W tym roku ma być budowana od nowa cała ul. Marii Fołtyn. W Radomiu nie istnieje ul. Holszańska, tylko Zofii Holszańskiej.
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~PJELO100 5.173.145.*** 2021-02-03 14:45
      Gdzie tam masz nowe hale? 51.420437,21.194496
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~Niepopis 178.235.180.*** 2021-02-03 10:49
    Konsultacje społeczne potrzebne są Witkowskiemu aby podeprzeć nimi swoje chore koncepcje komunikacyjne w Radomiu. Jedynym ratunkiem dla Radomia jest odsunięcie Witkowskiego od władzy.
    • 75%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~HTP 86.171.190.*** 2021-02-03 09:44
    PKP pod rządami dojnej zmiany bedą trzy lata wiadukt remontować bo to zgraja nieudaczników .
    • 50%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~Anonim 94.254.225.*** 2021-02-02 15:32
    czy projektanci wiedz ze sa jezdni trzypasmowe i prawoskret
    • 63%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~Adam 89.64.89.*** 2021-02-02 15:48
      Czy Anonim wie ze w mieście nie buduje się arterii trzypasmowych ?
      • 55%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~truck driver 82.139.2.*** 2021-02-02 16:00
      A czy Adam był kiedyś w Kielcach, Lublinie czy Łodzi? Że o Warszawie, Poznaniu czy Wrocławiu nie wspomnę?
      • 73%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Adam 89.64.89.*** 2021-02-02 16:15
      Może porównamy Radom do miast jeszcze większych niż wymienione ? Bo z tego grona tylko Kielce się nadają do porównań. Odpowiadając na zadane pytanie, byłem
      • 57%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~truck driver 82.139.2.*** 2021-02-02 19:11
      Do większych niż wymienione się nie da. Warszawa, Poznań i Wrocław są największe. Lublin aż tak wiele większy niż Radom nie jest. Do Kielc dołóżmy Rzeszów, Sosnowiec, Zabrze czy Toruń (porównywalne z naszym miastem). Czy to że Radom nie jest metropolią (choć wbrew pozorom nie jest taki mały. To 14 pod względem ludności miasto w Polsce) oznacza że nie można tu ułatwiać życia kierowcom?
      • 67%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Adam 89.64.89.*** 2021-02-02 19:50
      Są większe miasta nazywają się na przykład Berlin, Madryt, Rzym. Można tak wymieniać i wymieniać. Radom nie musi być metropolia żeby być miastem do życia. I nie musi mieć wielopasmowej autostrady wytyczonej środkiem miasta żeby kierowcy mogli swoimi 20 letnimi samochodami jeździć 3 kilometry do pracy. Trzeba pogodzić interesy kierowców, pieszych, rowerzystów itp. itd. P.S. W Polsce zdecydowana większość kierowców nie umie jeździć po 3 pasmowych drogach wiec zostańmy przy opcji max 2 pasy żeby nie stwarzać zagrożenia w ruchu lądowym
      • 86%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~26-600 188.146.102.*** 2021-02-02 20:41
      w ciągu 20 lat ubyło prawie 30 tyś mieszkańców ( nie nie przeprowadzili się do Kowali i Zakrzewa tylko spierdzielili ) policz sobie ilu nas zostanie za kolejne 20. Akurat w szeroką infrastrukturę drogową w Radomiu bym się nie pchał, trzeba postawić na dobrze zorganizowany transport zbiorowy co by tych staruszków którzy tu zostaną za darmo, szybko i miło woził :) indywidualny samochodowy i tak z centrów będzie systematycznie usuwany
      • 67%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~do Adam 178.235.185.*** 2021-02-03 08:34
      Nie wiem w czym zagraża pieszym lub rowerzystom wyprowadzenie tranzytu wewnątrzmiejskiego z osiedli i centrum na drogę o odpowiedniej przepustowości poza terenami zabudowanymi, poprowadzoną wzdłuż linii kolejowej.
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Adam 89.64.89.*** 2021-02-03 09:17
      Przepraszam, gdzie napisałem ze zagraża ? Jeżeli masz na myśli trasę N-S to zgodzę się z opinia mówiąca ze najlepszym rozwiązaniem jest bezkolizyjny przebieg i przekrój 2x2.
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~ada/ 94.254.225.*** 2021-02-03 08:54
    Na tzw konsultacjach się skończy jak zwykle, nie wieże już tej peoskiej władzy. Jedyne w czym są dobrzy to w zagrywkach propagandowych. Ile już tych projektów było, konsultacje, koncepcje, konkury, 5 lat temu koncepcja przebudowy ul. Narutowicza, rewitalizacja płyty rynku, Radomskie Centrum Kultury, ostatnio Park Gołębiów I teraz to, bardzo potrzebne i pilne rozwiązanie układu komunikacyjnego dwóch dużych radomskich osiedli. Powstanie bo powstać musi, ale wtedy kiedy miastem będą rządzić odpowiedzialni ludzie.
    • 100%
    • |
    • oceń:
    • |
  • Pokaż więcej komentarzy
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

#WieszPierwszy

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Polecamy